HTC Desire 826 صد دلار تخفیف خورد

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند در بازار جهانی با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد و شرکت سازنده اعلام کرد کاربران هم‌اکنون می‌توانند با تخفیف ۱۰۰ دلاری آن را به قیمت ۱۵۰ دلاری خریداری کنند. توجه داشته باشید این قیمت برای گوشی هوشمندی پرداخت می‌شود که نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند در بازار جهانی با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد و شرکت سازنده اعلام کرد کاربران هم‌اکنون می‌توانند با تخفیف ۱۰۰ دلاری آن را به قیمت ۱۵۰ دلاری خریداری کنند.

توجه داشته باشید این قیمت برای گوشی هوشمندی پرداخت می‌شود که نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه Snapdragon 615 با هسته‌های ۱٫۷ گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Adreno 405، رم ۲ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

htc-desire-826

این گوشی هوشمند میان رده شامل دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED می‌شود و دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی آن نیز به فناوری UltraPixel مجهز شده است. گوشی هوشمند ارزان اچ‌تی‌سی باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری و نسخه ۶٫۰ سیستم عامل اندروید را هم در خود جا داده است.

به هر حال، اگر قصد دارید یک دستگاه گوشی هوشمند میان‌رده خریداری کنید Desire 826 اچ‌تی‌سی بهترین گزینه محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا