Galaxy Note 7 ایمن شده هم از بازار جمع‌آوری می‌شود؟

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند از نظر فنی مشخصات بسیار پیشرفته‌ای دارد، قلم هوشمند کارآمد را شامل می‌شود، اسکنر چشم را شامل می‌شود، طراحی آن بسیاری زیبا است و با نمایشگر خمیده به دست کاربران می‌رسد. ولی در عمل باید توجه داشت Galaxy Note 7 به واسطه مشکل باتری و افزایش دما آتش …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند از نظر فنی مشخصات بسیار پیشرفته‌ای دارد، قلم هوشمند کارآمد را شامل می‌شود، اسکنر چشم را شامل می‌شود، طراحی آن بسیاری زیبا است و با نمایشگر خمیده به دست کاربران می‌رسد. ولی در عمل باید توجه داشت Galaxy Note 7 به واسطه مشکل باتری و افزایش دما آتش می‌گیرد.

بر اساس یک نظرسنجی جدید ۳۷ درصد صاحبان Note 7 در چین اعلام کردند که تمایل دارند یک مدل از گوشی هوشمند آیفون را خریداری کنند و ۹۰ درصد صاحبان وفادار این گوشی نیز اعلام کردند که در اختیار گرفتن مدل ایمن شده آن را ترجیح می‌دهند.

سامسونگ هم‌اکنون مدل ایمن شده این گوشی هوشمند را وارد بازار کرده است. با این وجود چهارشنبه هفته گذشته اعلام شد یک دستگاه Note 7 ایمن شده سامسونگ نیز در یکی از پروازهای آمریکا آتش گرفت.

galaxy-note-7-fire-2

خبرگزاری بلومبرگ امروز به نقل از مقامات امنیتی اعلام کرد اگر این مسئله ثابت شود که گوشی منفجر شده در خطوط هوایی Southwest Airline مدل ایمن شده Galaxy Note 7 بوده است، سامسونگ می‌بایست دور دوم طرح جمع‌آوری این محصول را آغاز کند.

مدیر اسبق کمیسیون امنیت محصولات مصرفی آمریکا دور دوم جمع‌آوری محصول کمتر در طول تاریخ پیش آمده است. ولی سامسونگ مجبور است برای Galaxy Note 7 این کار را بکند و اگر ثابت شود که مدل ایمن شده گوشی هم آتش می‌گیرد، دولت آمریکا سامسونگ را مجبور می‌کند هرچه سریع‌تر آن را جمع‌آوری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا