اپل شرکت گوگل را ۱۲۰ میلیون دلار جریمه کرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – این دادگاه استینافی نه تنها اپل را به عنوان پیروز پرونده قضایی مذکور معرفی کرد، بلکه از قاضی پرونده خواست این مسئله را بررسی کند و مشخص شود که سامسونگ به صورت تعمدی دست به چنین اقدامی زده است. شرکت اپل ادعا می‌کند که سامسونگ به صورت غیرقانونی از حق امتیازهای …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این دادگاه استینافی نه تنها اپل را به عنوان پیروز پرونده قضایی مذکور معرفی کرد، بلکه از قاضی پرونده خواست این مسئله را بررسی کند و مشخص شود که سامسونگ به صورت تعمدی دست به چنین اقدامی زده است.

شرکت اپل ادعا می‌کند که سامسونگ به صورت غیرقانونی از حق امتیازهای آنها استفاده کرده است. در این اخبار گفته شده است که سامسونگ بدون توجه به حق امتیازهای اپل، فناوری حرکت کشویی روی نمایشگر لمسی برای پاسخگویی به تماس‌های برقرار شده را مورد استفاده قرار داده است.

appeals-apple-1

فوریه امسال سه قاضی متبحر که پرونده مذکور را بررسی می‌کردند،‌ اعلام کردند اتهامات وارد شده مبنی بر پاسخگویی به تماس‌های برقراری فاقد هرگونه تخلف بوده است. دادگاه فدرال تجدید نظر آمریکا امروز اعلام کرد سامسونگ در مقابل اپل شکست خورده است و می‌بایست جریمه‌ای بالغ بر ۱۱۹٫۶ میلیون دلار را پرداخت کند.

به هر حال، دادگاه تجدید نظر امروز با بررسی‌های دقیق‌تر خود اعلام کرد اپل در این زمینه می‌تواند پاداش مذکور را دریافت کند و سامسونگ تخلف کرده است. جریمه ۱۱۹٫۶ میلیون دلاری سامسونگ نخستین بار مه ۲۰۱۴ اعلام شد و از آن زمان تاکنون نظرهای مختلف در مورد این پرونده ارایه شد.

لازم به ذکر است سه‌شنبه هفته جاری دادگاه عالی آمریکا نظر قطعی و نهایی خود را در این زمینه مطرح می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا