سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلاری گوگل برای بازاریابی گوشی Pixel

موبنا، رضا خواجه‌وند – به گفته منابع آگاه گوگل سرمایه‌ای بالغ بر ۳٫۲ میلیون دلار را برای آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی در نظر گرفته است و در این راستا مدیران تبلیغاتی پیش‌بینی می‌کنند صدها میلیون دلار دیگر برای بازاریابی و تبلیغ این دو محصول از سوی گوگل پرداخت شود. این رقم برای رقابت گوشی هوشمند جدید …

موبنا، رضا خواجه‌وند – به گفته منابع آگاه گوگل سرمایه‌ای بالغ بر ۳٫۲ میلیون دلار را برای آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی در نظر گرفته است و در این راستا مدیران تبلیغاتی پیش‌بینی می‌کنند صدها میلیون دلار دیگر برای بازاریابی و تبلیغ این دو محصول از سوی گوگل پرداخت شود.

این رقم برای رقابت گوشی هوشمند جدید گوگل با محصولات اپل و سامسونگ قابل قبول به نظر می‌رسد و به نظر می‌رسد گوگل در دور تازه حضور خود در بازار جهانی سخت‌افزار تصمیم گرفته است با دستگاه‌های موبایلی پیشرفته رقابت کند.

google-pixel-2

اگرچه هنوز به درستی مشخص نیست گوگل برای عرضه گسترده این محصول چه میزان سرمایه‌گذاری را در نظر گرفته است، ولی اعلام شده است کمپین تبلیغاتی آن اشخاص سرشناس و بسیار کارآمد را شامل می‌شوند.

google-pixel-3

این نخستین باری است که گوگل برای عرضه یکی از محصولات خود چنین سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهد تا با برندهای بزرگی از جمله سامسونگ و اپل وارد رقابت شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا