سرقت گوشی آقای دکتر و فاش شدن راز خیانت به همسر در تلگرام و لاین

موبنا – زن جوان وقتی فهمید همسرش با ده زن همزمان دوست است، دادخواست جدایی داد. شهین و سعید ده سال قبل زمانی که در یک بیمارستان کار می‌‌کردند، با هم آشنا شده و مدتی بعد ازدواج کردند و صاحب فرزند شدند. به هم قول داده بودند هیچ‌وقت و در هیچ شرایطی به یکدیگر دروغ …

موبنا – زن جوان وقتی فهمید همسرش با ده زن همزمان دوست است، دادخواست جدایی داد.
شهین و سعید ده سال قبل زمانی که در یک بیمارستان کار می‌‌کردند، با هم آشنا شده و مدتی بعد ازدواج کردند و صاحب فرزند شدند.
به هم قول داده بودند هیچ‌وقت و در هیچ شرایطی به یکدیگر دروغ نگویند و به هم خیانت نکنند. اما پزشک زن هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد شوهرش یک روز زیر قول و قرارشان بزند و این چنین به او خیانت کند. مرد با اصرار از او می‌خواست از خطای او بگذرد و فرصتی دوباره به وی بدهد؛ اما زن حاضر به گذشت خطای شوهرش نبود و طلاق می‌خواست. صدای مجادله میان آنها سالن دادگاه را پر کرده بود. منشی شعبه ۲۴۴ دادگاه خانواده مجتمع قضایی صدر نام آنها را صدا ‌زد و زوج جوان برای رسیدگی به دادخواست‌شان وارد شعبه شدند.
دادرس شعبه ۲۴۴ دادگاه خانواده پس از بررسی پرونده آنها ابتدا از زن جوان خواست تا درباره دادخواست جدایی‌اش بگوید.
شهین بسختی می‌توانست بر اعصابش مسلط شود و دست و پایش می‌لرزید. اشک چشمانش را پر کرده بود. بعد از مکثی کوتاه گفت: اگر هر اشتباه شوهرم را ببخشم از خیانتش نمی‌توانم بگذرم. من و او هر دو پزشک هستیم و فرزند داریم. از همان اول زندگی‌مان به هم قول داده بودیم که هیچ‌وقت به هم دروغ نگوییم و به هم خیانت نکنیم .
وی اضافه کرد: همه چیز در این سال‌ها خوب پیش می‌رفت و مشکلی با هم نداشتیم اما از چهار ماه قبل رفتار همسرم مشکوک شد و وقتی در خانه بود با تلگرام چت می‌کرد. اگر هم تلفنش زنگ می‌زد به بالکن می‌رفت و خیلی زود باز می‌گشت. وقتی اعتراض می‌کردم، مدعی می‌شد با پزشکان دیگر درباره مباحث علمی صحبت می‌کند. من هم سعی می‌کردم خوشبین باشم و حرف‌هایش را باور کنم.
زن جوان ادامه گفت: همه چیز از سرقت گوشی تلفن همراه شوهرم شروع شد. سیمکارت آن را خودم خریده بودم و سند آن به نام من بود. آن روز شوهرم در مسیر بیمارستان بود که در میانه راه موتورسواری گوشی او را قاپید و فرار کرد. وقتی ماجرا را به من گفت به امور مشترکین رفتم و برایش سیمکارت گرفتم. در مسیر یک گوشی گران قیمت هم برایش خریدم.
وی گفت: سیمکارت را برای امتحان گوشی در آن قرار دادم و در مسیر متوجه شدم همسرم با چند زن ارتباط دارد و پیامک‌های آنها پشت سر هم برای شوهرم ارسال می‌شد که نگران او بودند. به موضوع شک کرده و تلگرام و لاین همسرم را فعال کردم. با دیدن چت‌های او مطمئن شدم که خیانت کرده است. او با بیش از ده زن در این شبکه‌های اجتماعی دوست شده بود و با آنها ارتباط داشت. او با این کارش زیر قول و قرارش زده و به من خیانت کرده است. نمی‌توانم او را به هیچ عنوان ببخشم. خیانت او قابل گذشت نیست. من حاضرم مهریه ۷۰۰ سکه‌ای‌ام را به شوهرم ببخشم و دیگر به این خانه بازنگردم. خانه‌ای که در آن به جای عشق، خیانت باشد، دیگر جایی برای من و فرزندم نیست. در ادامه گفته‌های این زن، شوهرش به قاضی دادگاه گفت: اشتباه کرده‌ام و از همسرم می‌خواهم فرصتی دوباره به من بدهد تا جبران کنم. باور کنید ارتباط من فقط چتی بود و با آنها قرار هم نمی‌گذاشتم. آنها به‌خاطر شغلم از من پرسش‌های پزشکی می‌کردند. همسرم هم به من توجه نمی‌کرد و رفتار سردش باعث شد ارتباطم با این زن‌ها بیشتر شود.
قاضی دادگاه با شنیدن اظهارات این زوج پزشک آنها را به مرکز مشاوره خانواده معرفی کرد تا شاید از تصمیم جدایی منصرف شوند.

 منبع: روز نامه جام جم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا