گوگل برای عرضه محصولات سخت افزاری اش فروشگاهی فیزیکی در نیویورک افتتاح می کند

موبنا – فروشگاه فیزیکی گوگل با نام اختصاصی Made by Google از تاریخ ۲۰ اکتبر در شهر نیویورک افتتاح خواهد شد تا با نام آشنای خود، نمایشگاهی برای عرضه محصولاتی چون پیکسل، پیکسل اکس ال، Daydream، گوگل هوم و گوگل وایفای باشد. اگرچه راه اندازی یک پایگاه موقت فیزیکی برای عرضه محصولات سخت افزاری گوگل …

موبنا – فروشگاه فیزیکی گوگل با نام اختصاصی Made by Google از تاریخ ۲۰ اکتبر در شهر نیویورک افتتاح خواهد شد تا با نام آشنای خود، نمایشگاهی برای عرضه محصولاتی چون پیکسل، پیکسل اکس ال، Daydream، گوگل هوم و گوگل وایفای باشد.

اگرچه راه اندازی یک پایگاه موقت فیزیکی برای عرضه محصولات سخت افزاری گوگل حرکتی دور از انتظار و جدید نیست، اما به نظر می رسد (با توجه به شواهد)، غول جست و جوی اینترنتی برنامه های جدی تر و گسترده تری در این زمینه دارد.

اولین جنبه این برنامه، احتمال استقرار طولانی تر خرده فروشی های گوگل و حتی گسترش آنها به چند شهر خواهد بود. چراکه این شرکت برای اولین بار دامنه اختصاصی فروشگاه های موقتی Made by Google را تحت آدرس popup.withgoogle.com راه اندازی کرده و به نظر نمی رسد به این زودی ها قصد پایین آوردن آن را داشته باشد. علاوه بر این حضور عبارت nyc (به معنای شهر نیویورک) در دنباله این آدرس، نوید احتمال اضافه شدن چند شهر دیگر به عنوان مرکز خرده فروشی گوگل را می دهد.

چنانچه گوگل واقعاً قصد داشته باشد روشی مشابه با اپل پیش گرفته و به تعداد فروشگاه های فیزیکی خود بیافزاید، باید منتظر رشد چشم گیری در زمینه استقبال و فروش محصولات (خصوصاً تلفن های هوشمند پیکسل) باشیم؛ چرا که مردم از تجهیزاتی که امکان تجربه و آزمایش داشته باشند بیشتر استقبال می کنند.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا