آخرین وضعیت نماینده تهران پس از جراحی ۳ ساعته

موبنا – دکتر میرجلیلی با اشاره به دستور وزیر بهداشت و پیگیری روند درمان نماینده مردم تهران توسط تیمی مجرب در بیمارستان شهید رهنمون یزد، گفت: وی با تروما و آسیب به احشاء شکم و همچنین شکستگی اندام (دست) در بیمارستان شهید رهنمون تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی افزود: آسیب‌دیدگی داخل شکم وی جدی …

موبنا – دکتر میرجلیلی با اشاره به دستور وزیر بهداشت و پیگیری روند درمان نماینده مردم تهران توسط تیمی مجرب در بیمارستان شهید رهنمون یزد، گفت: وی با تروما و آسیب به احشاء شکم و همچنین شکستگی اندام (دست) در بیمارستان شهید رهنمون تحت عمل جراحی قرار گرفت.
57364066
وی افزود: آسیب‌دیدگی داخل شکم وی جدی و دچار پارگی احشاء داخل شکم شده بود. بر همین اساس طی عملی فوری و حدودا سه ساعته، اقدامات لازم انجام و خونریزی وی کنترل شد.

میرجلیلی تاکید کرد: نماینده مردم تهران اکنون در ICU بستری است و از حال عمومی نسبتا مطلوبی برخوردار است.

وی گفت: مراحل درمان وی توسط تیمی مجرب در جریان است و شخصا نیز به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی از نزدیک پیگیر امور هستم.

به گزارش ایسنا، رئیس سنی مجلس دهم بعدازظهر جمعه در یک سانحه رانندگی در ۱۲۰ کیلومتری اردکان دچار مصدومیت شد.

در این حادثه یک خودروی ۲۰۶ از مسیر خود منحرف شد و با خودروی لکسوس حامل نماینده مردم تهران برخورد کرد که در این تصادف دو سرنشین خودروی ۲۰۶ دچار سوختگی شدند و جان باختند و هاشم‌زایی و راننده وی نیز مصدوم شدند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا