اسنپ‌چت با سرمایه ۲۵ میلیارد دلار وارد بازار بورس می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال، پیگیری‌های رسمی و اداری این فرآیند به طور کامل انجام شده است و شرکت اسنپ‌چت تصمیم دارد از مارس آینده به صورت رسمی وارد بازار بورس شود. ارزش مجموع درآمدها و سرمایه‌های اسنپ‌چت طی چهار سال گذشته به میزان قابل …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال، پیگیری‌های رسمی و اداری این فرآیند به طور کامل انجام شده است و شرکت اسنپ‌چت تصمیم دارد از مارس آینده به صورت رسمی وارد بازار بورس شود.

ارزش مجموع درآمدها و سرمایه‌های اسنپ‌چت طی چهار سال گذشته به میزان قابل ملاحظه افزایش یافت و این شرکت از اپلیکیشن موبایلی خود نیز توانست به سود زیادی برسد. اسنپ‌چت به واسطه قابلیت‌های اجتماعی خود برای به اشتراک گذاری تصاویر ویدیویی شهرت جهانی دارد و به کاربران امکان می‌دهد محتوای مورد نظر خود را طوری به اشتراک بگذارند که پس از گذشت مدت معلوم، به صورت خودکار حذف شود.

snapchat-ipo-2

این شرکت چندی پیش نام خود را به Snap Inc. تغییر دارد و هم‌اکنون گفته می‌شود که تصمیمات لازم برای ورود آن به تالار بورس اتخاذ شده است.

با این اتفاق شرکت Snap یکی از سرمایه‌دارترین مراکز موجود در تالار بورس آمریکا محسوب می‌شود که سهام آن به صورت عمومی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

دکمه بازگشت به بالا