عرضه سومین ساعت هوشمند ایسوس با قیمت ۲۳۰ دلار (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل از هم‌اکنون اعلام کرده است که اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی سیستم عامل Android Wear 2.0 را روانه بازار می‌کند و در این میان ایسوس تصمیم گرفته است یک ساعت هوشمند پیشرفته با نسخه پوشیدنی سیستم عامل اندروید را در نیمه دوم امسال روانه بازار کند. شرکت ایسوس سپتامبر امسال …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل از هم‌اکنون اعلام کرده است که اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی سیستم عامل Android Wear 2.0 را روانه بازار می‌کند و در این میان ایسوس تصمیم گرفته است یک ساعت هوشمند پیشرفته با نسخه پوشیدنی سیستم عامل اندروید را در نیمه دوم امسال روانه بازار کند.

شرکت ایسوس سپتامبر امسال در نمایشگاه IFA 2016 برلین به صورت رسمی از ساعت هوشمند ZenWatch 3 رونمایی کرد و آن را با نمایشگر دایره‌ای در معرض دید عموم قرار داد. سری ساعت‌های هوشمند ZenWatch ایسوس تاکنون نمایشگر مربعی داشتند و این نخستین نمونه با نمایشگر دایره‌ای محسوب می‌شود.

zenwatch-3-2

قطر نمایشگر ساعت هوشمند ZenWatch 3 ایسوس ۱.۳۹ اینچ اعلام شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این ساعت هوشمند باتری ۳۴۰ میلی‌آمپری دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه Wear 2100 کوالکام، و استاندارد ضدآب IP67 اشاره کرد.

روی این ساعت هوشمند نسخه استاندارد سیستم عامل Android Wear نصب شده است که به همراه رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند ZenWatch 3 ایسوس ۲۲۹ دلار قیمت دارد و کاربران می‌تواند از پایان ماه جاری خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا