Note 7 ایمن شده سامسونگ در هواپیما آتش گرفت

موبنا، رضا خواجه‌وند – رسانه‌های محلی گزارش دادند یک دستگاه گوشی هوشمند Galaxy Note 7 سامسونگ در خطوط هوایی Southwest Airlines آمریکا دچار آتش‌سوزی شد. با اعلام این خبر سامسونگ پرونده جدیدی را تشکیل داد و به کمک کارشناسان امنیتی آمریکا تحقیقات خود را آغاز کرد تا علت این آتش‌سوزی مشخص شود. البته آتش گرفتن …

موبنا، رضا خواجه‌وند – رسانه‌های محلی گزارش دادند یک دستگاه گوشی هوشمند Galaxy Note 7 سامسونگ در خطوط هوایی Southwest Airlines آمریکا دچار آتش‌سوزی شد.

با اعلام این خبر سامسونگ پرونده جدیدی را تشکیل داد و به کمک کارشناسان امنیتی آمریکا تحقیقات خود را آغاز کرد تا علت این آتش‌سوزی مشخص شود. البته آتش گرفتن این گوشی هوشمند چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. ولی نکته مهم اینجاست که روی جعبه این گوشی هوشمند برچسب ایمنی زده شده بود تا نشان داده شود که این دستگاه پس از بازگشت به کارخانه، بدون هر گونه مشکل عرضه شده است.

galaxy-note-7-2

گوشی‌های ایمن شده Note 7 یک مربع مشکی را روی جعبه خود شامل می‌شوند و اگر شماره سریال IMEI آن را روی سایت اینترنتی سامسونگ وارد کنید، به شما اعلام می‌کند که گوشی Galaxy Note 7 با این جعبه کاملا ایمن شده است و هیچ مشکل آتش‌سوزی برای آن به وجود نمی‌آید.

ولی نکته مهم اینجاست که گوشی هوشمند مذکور هم آتش گرفت و سامسونگ این بار دچار مشکل جدید شد تا در مورد Note 7 ایمن شده هم نگران باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا