طباطبایی: کسب ۳ امتیاز بهترین اتفاق بازی با ازبکستان بود

موبنا – تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق شد در خاک ازبکستان به پیروزی یک بر صفر برسد. ایران با سه امتیاز این دیدار به صدر جدول رده بندی گروه A صعود کرد. هادی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در تاشکند …

موبنا – تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق شد در خاک ازبکستان به پیروزی یک بر صفر برسد. ایران با سه امتیاز این دیدار به صدر جدول رده بندی گروه A صعود کرد.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در تاشکند مقابل ازبکستان و صعود به صدر جدول اظهار کرد: بهترین اتفاق این بازی کسب سه امتیاز بود. بازی خوب و منطقی را از تیم ملی شاهد بودیم اما ازبکستان بازی خوبی ارائه نکرد. آن‌ها موقعیتی هم برای گلزنی نداشتند. مزد بازی خوبمان را مقابل ازبکستان گرفتیم.

او با اشاره به بازی بهتر ایران نسبت به دو دیدار گذشته ادامه داد: بازیکنان تیم ملی از زمین ازبکستان به این تیم فشار آوردند و بازی را هم در اختیار گرفتند. این اتفاق باعث شد ازبکستان عقب بکشد و نتواند به محوطه جریمه ایران نزدیک شود. پس از گلزنی هم ازبکستان تلاش زیادی برای بازکردن دروازه ایران کرد اما در این امر ناکام بود. موقعیت‌هایی هم در ادامه بازی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده ببریم.

دروازه بان پیشین تیم ملی با اشاره به گل زودهنگام شاگردان کی‌روش خاطرنشان کرد: زمانی که از حریف‌تان پیش بیفتید، ابتکار عمل در دستان شما خواهد بود و این موضوع در بازی امروز مشهود بود. ازبکستان هرچقدر به آب و آتش زد که دروازه ایران را باز کند، نتوانست از پس تاکتیک‌های ایران بربیاید. آن ازبکستان همیشگی را ندیدیم و مشخص شد که آن‌ها براساس منطق در صدر جدول نیستند.

طباطبایی با اشاره به برتری روحی و روانی تیم ملی در بازی با کره جنوبی، در ادامه خاطر نشان کرد: پیروزی در بازی‌های اخیر موجب برتری روحی و روانی ایران شده و این یک مزیت بزرگ برای ما به شمار می‌رود. کره‌ای ها فوتبال مدرسه‌ای را به نمایش می‌گذارند و در مقابل، بازیکنان خلاق ما می‌توانند با حرکات خود روند بازی را به سود ما رقم بزنند. فکر می‌کنم مقابل این تیم مشکلی نداشته باشیم و به راحتی پیروز شویم.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا