نامجو مطلق: به جای خارجی‌های نیمکت‌نشین از استعدادهای جوان در لیگ برتر استفاده کنیم

موبنا – مجید نامجومطلق با بیان اینکه تیم‌های باشگاهی کشور توجهی به رده‌های پایین نمی‌کنند افزود: این کار مهم در فدراسیون فوتبال انجام می‌شود که خود جای بحث دارد و باید بدانیم که وجود این مشکل در فوتبال کشور یک امر غیر عادی است. وی ضمن اشاره به اینکه باید استعدادیابی در کل کشور انجام …

موبنا – مجید نامجومطلق با بیان اینکه تیم‌های باشگاهی کشور توجهی به رده‌های پایین نمی‌کنند افزود: این کار مهم در فدراسیون فوتبال انجام می‌شود که خود جای بحث دارد و باید بدانیم که وجود این مشکل در فوتبال کشور یک امر غیر عادی است.

وی ضمن اشاره به اینکه باید استعدادیابی در کل کشور انجام شود خاطرنشان کرد: استعدادیابی در کشور توسط تیم ملی و فدراسیون انجام می‌شود و تیم‌های باشگاهی غرق مشکلات اقتصادی و زد و بندها شده‌اند و از کشف استعدادها غافل شده‌اند.

او در رابطه با موفقیت نوجوانان گفت: باید بدانیم که این موفقیت دائمی نیست زیرا ساختار کلی در کشور ما دچار مشکل است و باید با پرداختن بیشتر مطبوعات و رسانه‌ها به این مسائل این مشکلات برطرف شود.

نامجومطلق در رابطه با افول استعدادهای جوان در کشور اظهار داشت: بدلیل عدم تشویق و همکاری باشگاهای بزرگ کشور در امر بکارگیری بازیکنان جوان این استعدادها از بین می‌روند در حالی که این جوانان می‌توانند در ‌آینده مثمر ثمر باشند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه افزود: باشگاه‌هایی چون فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و در بعضی مواقع سایپا کرج در پرورش بازیکنان جوان فعال هستند و این در حالی است که باشگاه‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس برای تثبیت موقعیت خود از این جوانان حمایت نمی‌کنند.

وی در پایان سخنان خود به بازیکنان خارجی نیمکت نشین در لیگ اشاره کرد و گفت: با وقت دادن به بازیکنان نوجوان در لیگ برتر می‌توانیم استفاده‌های مفیدی از این بازیکنان داشته باشیم چرا که این بازیکنان در دراز مدت تاثیرگذار هستند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا