رونمایی از صندوق سرمایه‌گذاری مشترک سلامت

موبنا – رضا ملک‌زاده عصر دیروز از صندوق سرمایه‌گذاری مشترک سلامت رونمایی کرد و گفت: نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال در حال حاضر موجود است که ۵۰ درصد آن از وزارت بهداشت و ۵۰ درصد مابقی توسط شش دانشگاه علوم‌پزشکی سهیم در این صندوق تامین می‌شود. وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف در حوزه …

موبنا – رضا ملک‌زاده عصر دیروز از صندوق سرمایه‌گذاری مشترک سلامت رونمایی کرد و گفت: نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال در حال حاضر موجود است که ۵۰ درصد آن از وزارت بهداشت و ۵۰ درصد مابقی توسط شش دانشگاه علوم‌پزشکی سهیم در این صندوق تامین می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف در حوزه پژوهش و تحقیق، به سمت اداری حرکت کردن است که در اصطلاح صندوق‌هایی را در حمایت از پژوهشگران راه‌اندازی می‌کنیم.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه دانشگاه علوم‌پزشکی به دنبال این است تا برای پژوهشگران و محققان تسهیلاتی را فراهم کند تا نتیجه پژوهش خود را به محصول تبدیل کنند، گفت: تا پیش از این امر استان‌های تهران، فارس و خراسان این صندوق را راه‌اندازی کرده بودند و در این نشست که دانشگاه‌های قطب ۶ با مرکزیت دانشگاه زنجان فرصتی فراهم شد تا از این صندوق رونمایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این صندوق، امید است تا شرایطی فراهم شود تا با هماهنگی این دانشگاه‌ها تحقیقات اساسی و زیرساختی را تقویت کنیم و مشکلاتی که این دانشگاه‌ها در این زمینه دارند را بر طرف کنیم.

این مسئول با اشاره به دانشگاه‌های مرکز قطب ۶ گفت: این دانشگاه‌ها شامل دانشگاه زنجان، قزوین، قم، البرز، ساوه و خمین است و هدف از جلسه امروز بحث در خصوص پروژه‌های تحقیقاتی و مشکلات این مراکز دانشگاهی و پیاده کردن یک استراتژی برای این منطقه بود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا