کاهش پرونده‌های قضایی در مازندران

موبنا – احمد پری پور در هفتمین جلسه شورای اداری استان مازندران که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مازندران دارای سرمایه نیروی انسانی عظیمی است و آمار فارغ التحصیلان و نیز در سهم ورزش استان در این کشور مثال زدنی است. وی با اشاره به تعامل مطلوب میان دستگاه های اجرایی و نظارتی، افزود: …

موبنا – احمد پری پور در هفتمین جلسه شورای اداری استان مازندران که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مازندران دارای سرمایه نیروی انسانی عظیمی است و آمار فارغ التحصیلان و نیز در سهم ورزش استان در این کشور مثال زدنی است.

وی با اشاره به تعامل مطلوب میان دستگاه های اجرایی و نظارتی، افزود: دستگاه نظارتی و آمار ارقام نشان می دهد به سمت پیشگیری در حرکت هستیم و این سهم پرونده های قضایی در مازندران را کمتر کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه استان مازندران دارای مدیریت جهادی و با اخلاق و دارای مدیران متعهد است، تصریح کرد: تعامل خوبی میان مدیران دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی برقرار است و امیدواریم این تعامل و پیشگیری ادامه داشته باشد.

وی با خطاب قرار دادن مدیران استان، افزود: دیوان محاسبات کشور امروزه قطعا با تجارب، پشتوانه محکمی برای دستگاه ها است امید است سهم خودمان را در اقتصاد مقاومتی استان داشته باشیم.

نوشته های مشابه

به گزارش ایسنا، ولی الله نانواکناری، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار گفت: دیوان محاسبات بازوی توانمند مجلس است و لازم است به نحو احسن در مسائل جامعه وارد شود.

وی با اشاره به همکاری و همدلی مسئولان مازندران با نمایندگان و مسئولان قضایی استان افزود: مازندران یک استان مهاجر پذیر بوده که اکنون به یک استان دارای فرصت تبدیل شده است. امید است با تجارب دفاع مقدس و تلاش علمی و عملی به اهداف عالیه نظام دست پیدا کنیم.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا