بالگردهای هواناجا در خدمت امدادرسانی هوایی

موبنا – سرهنگ عبدی اظهار کرد: هواپیمایی ناجا افتخار دارد در حوزه امدادی بصورت مستمر در قالب پروازهای اورژانسی هوایی انجام وظیفه کند که مجروحان سوانح ترافیکی را به مراکز اورژانسی منتقل می کند. وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، ادامه داد: ما بعنوان پلیس هوایی در اقصی نقاط کشور در خدمت مردم …

موبنا – سرهنگ عبدی اظهار کرد: هواپیمایی ناجا افتخار دارد در حوزه امدادی بصورت مستمر در قالب پروازهای اورژانسی هوایی انجام وظیفه کند که مجروحان سوانح ترافیکی را به مراکز اورژانسی منتقل می کند.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، ادامه داد: ما بعنوان پلیس هوایی در اقصی نقاط کشور در خدمت مردم عزیز هستیم و در خدمت دیگر همکاران خود نیز می‌باشیم و در قالب پروازهای شناسایی در خدمت پلیس مرزبانی و یگان‌های ویژه و همکاران راهور هستیم.

سرهنگ عبدی ادامه داد: حوزه‌های ماموریتی ما متعدد است و یکی از آن‌ها تعامل با سازمان‌های امدادی مثل هلال احمر و اورژانس است و با استقرار وسایل پرنده خود در کشور، پروازهای اورژانسی را انجام می‌هیم.

وی خاطرنشان کرد: در بلایای طبیعی جزو اولین نیروهای پروازی هستیم که در محل حضور داریم و بالگردهای هواناجا حضوری مستمر و کارآمد دارند.

نوشته های مشابه
 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا