جایزه ملی نوآوری محصول برتر ایرانی برای همراه اول

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جشنواره نوآوری محصول ایرانی، برای شناسایی، انتخاب و معرفی محصولات و خدمات نوآورانه شرکت ها به جامعه و با ایجاد جایگاه ویژه و انحصاری برای آن محصول، برگزار شد. «جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی» که با همت دانشکده مدیریت …

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جشنواره نوآوری محصول ایرانی، برای شناسایی، انتخاب و معرفی محصولات و خدمات نوآورانه شرکت ها به جامعه و با ایجاد جایگاه ویژه و انحصاری برای آن محصول، برگزار شد.
«جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی» که با همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برپا شده بود، در راستای تقویت دانش کاربردی و انتقال تجربیات شرکت های موفق به سایر مدیران و کارشناسان شکل گرفته تا بتواند فضایی را برای همفکری جهت ارتقای سطح نوآوری در کسب و کارهای ایرانی ایجاد کند.
سیمکارت گردشگر همراه اول لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی این جشنواره را از میان ۱۲۱ محصول نوآور، دریافت کرد.
گفتنی است سیمکارت گردشگر همراه اول، سیمکارتی است اعتباری که با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای گردشگران، زائران و بازرگانانی که به ایران سفر کرده اند، طراحی شده است که باعث می شود تا مسافران خارجی تجربه بهتری در دریافت خدمات گردشگری داشته باشند و فعالان صنعت گردشگری بتوانند با ارائه سرویس‌های ارزش افزوده، خدمات بهتری را به این گردشگران ارائه دهند. این سیم‌کارت تمامی نیازهای مکالمه، پیامک و اینترنت گردشگران را در سرتاسر ایران پوشش داده و امکان ارتباط آسان و با کیفیت در ایران و یا خارج از ایران را می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا