ارتش عراق جزیره الرمادی در غرب الانبار را از داعش پس گرفت

موبنا – اسماعیل المحلاوی، فرماندهی عملیات الانبار وابسته به ارتش عراق در مصاحبه خود با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: ارتش عراق در یگان دهم در چارچوب عملیات الانبار توانست جزیره الرمادی را در شمال شهر رمادی (مرکز استان) به طور کامل از داعش پس بگیرد. ساکنان محلی در استان الانبار به این منطقه “جزیره” می‌گویند …

موبنا – اسماعیل المحلاوی، فرماندهی عملیات الانبار وابسته به ارتش عراق در مصاحبه خود با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: ارتش عراق در یگان دهم در چارچوب عملیات الانبار توانست جزیره الرمادی را در شمال شهر رمادی (مرکز استان) به طور کامل از داعش پس بگیرد.

ساکنان محلی در استان الانبار به این منطقه “جزیره” می‌گویند چون با رود فرات احاطه شده و شامل چندین روستا است.

المحلاوی همچنین افزود: این جزیره مناطق بوعلی الجاسم، البوعساف، البوذیاب، البوشعبان و همچنین منطقه مجاورش که الطرابشه نام دارد را در بر می‌گیرد. این مناطق تحت سیطره کامل نیروهای ما است.

وی ادامه داد: عملیات آزادسازی جزیره الرمادی پس از کشته شدن ده‌ها تن از تروریست‌ها و نابودی تعدادی از خودروهای آن‌ها توسط نیروهای زمینی و جنگنده‌های ائتلاف و نیروهای هوایی ارتش صورت گرفت.

محلاوی خاطرنشان کرد: نیروهای ما در حال حاضر در تمامی مناطق جزیره الرمادی مستقر شده‌اند و در حال پاکسازی مناطق از مین‌ها و بمب‌ها هستند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا