«نیک شارژ» خدمت جدید بانک سامان برای شارژ مستقیم سیمکارت‌های اعتباری

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، بر اساس توافق صورت‌گرفته با موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، در ازای هر بار خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن‌همراه از خودپردازها و فروشگاه اینترنتی بانک سامان، مبلغ ۵۰۰ریال به‌عنوان کمک هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان، به حساب خیریه دهش‌پور …

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، بر اساس توافق صورت‌گرفته با موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، در ازای هر بار خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن‌همراه از خودپردازها و فروشگاه اینترنتی بانک سامان، مبلغ ۵۰۰ریال به‌عنوان کمک هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان، به حساب خیریه دهش‌پور واریز می‌شود.
بر اساس این گزارش، در خدمت فروش شارژ مستقیم، تمام دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانندفقط با وارد کردن شماره تلفن، سیم‌کارت موردنظر را به‌صورت مستقیم شارژکنند و نيازي به واردكردن رمز ۱۶ رقمی شارژ نیست.
saman
این گزارش حاکی است، دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند با مراجعه به خودپردازها و فروشگاه اینترنتی بانک سامان، منوی خرید شارژ و انتخاب گزینه شارژ مستقیم، با وارد کردن شماره ۱۱ رقمی تلفن‌همراه و مبلغ موردنظر، شارژ دلخواه را خریداری کنند.
این گزارش می‌افزاید، مبلغ اختصاص یافته به خیریه توسط بانک سامان تامین می‌شود و از این بابت هزینه اضافه‌ای از مشتریان دریافت نخواهد شد و خریداران شارژ فقط با هربار خرید شارژ، بانک سامان و موسسه خیریه بهنام دهش‌پور را در این کار خیر همراهی می‌کنند.
علاقمندان می‌توانندجهت کسب اطلاع بیشتر از این خدمت و سایر خدمات ‌بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا