دستبند هوشمند Band 2 از فروشگاه‌های مایکروسافت جمع‌آوری شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالی که تصمیم مایکروسافت برای ادامه تولید سری محصولات Lumia همچنان مبهم باقی مانده است، این اقدام ناگهانی نشان می‌دهد غول نرم‌افزاری جهان امید چندانی به ادامه حضور در بازار سخت‌افزار ندارد. بر اساس گزارشات منتشر شده، تولیدکننده سیستم عامل ویندوز در حالی دستبند هوشمند Band 2 را حذف کرده …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالی که تصمیم مایکروسافت برای ادامه تولید سری محصولات Lumia همچنان مبهم باقی مانده است، این اقدام ناگهانی نشان می‌دهد غول نرم‌افزاری جهان امید چندانی به ادامه حضور در بازار سخت‌افزار ندارد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، تولیدکننده سیستم عامل ویندوز در حالی دستبند هوشمند Band 2 را حذف کرده است که هیچ برنامه‌ای برای عرضه مدل بعدی آن طی سال جاری ندارد. دستبند Band 2 یک گجت مچی مخصوص تناسب اندام محسوب می‌شود که انواع قابلیت‌های هوشمند را در خود جا داده و دستیار صوتی Cortana روی آن نصب شده است.

microsoft-band-2-2

این دستبند هوشمند ۲۵۰ دلار قیمت دارد و حسگرهای سلامت و تناسب اندام آن به کاربر کمک می‌کند همواره بدن خود را تحت کنترل بگیرد.

در حالی که مایکروسافت فروش این محصول را به صورت رسمی متوقف کرد، هنوز دیگر شرکت‌ها از جمله آمازون،‌ دل، Best Buy و … آن را در لیست کالاهای موجود خود قرار داده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا