آيفون ۶s اپل آتش گرفت

موبنا، رضا خواجه‌وند – شاهدان می‌گویند این گوشی هوشمند خود به‌ خود و بدون هیچ دلیلی آتش گرفت و زمانی که این اتفاق افتاد، در جیب پشت شلوار کاربر قرار گرفته بود. آتش‌سوزی به قدری شدید بود که گوشی به طور کامل سوخت و بدنه آن آب شد. این اتفاق همچنین باعث شد بدن کاربر …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شاهدان می‌گویند این گوشی هوشمند خود به‌ خود و بدون هیچ دلیلی آتش گرفت و زمانی که این اتفاق افتاد، در جیب پشت شلوار کاربر قرار گرفته بود.

cool-apple-2
آتش‌سوزی به قدری شدید بود که گوشی به طور کامل سوخت و بدنه آن آب شد. این اتفاق همچنین باعث شد بدن کاربر دچار سوختگی درجه دوم شود و او مجبور شود به بیمارستان برود.
cool-apple-3
با این اتفاق، کاربر در نخستین روز کاری با شرکت اپل تماس گرفت و آنها را از این اتفاق مطلع کرد. با این وجود اپل هنوز هیچ پاسخی در این زمینه نداده است.
لازم به ذکر است چند روز قبل هم خبری در مورد آتش گرفتن گوشی آیفون ۷ منتشر شد و این احتمال به وجود آمد که مدل‌های ۴.۷ اینچی گوشی‌های اپل با یک مشکل جدی مواجه هستند. خبر مربوط به آتش گرفتن گوشی‌های اپل در حالی منتشر می‌شود که طی یک ماه گذشته صدها دستگاه Galaxy Note 7 سامسونگ در سراسر جهان آتش گرفت و شرکت سازنده مجبور شد تمامی آنها را از سطح بازار جمع‌آوری کند.

دکمه بازگشت به بالا