ساخت شمعی که بوی رایانه‌های مک نو را می‌دهد

موبنا، رضا خواجه‌وند – آخرین محصولی که برای شیفتگان دنیای فناوری ارایه شده یک شمع ویژه است که برای آن رایحه منحصر به‌فرد در نظر گرفته شده است. بوی این شمع با بوی رایانه جدید مک پس از باز شدن جعبه یکسان است. این شمع ۱۰۰ درصد به صورت دست‌ساز از نوعی موم ساخته شده …

موبنا، رضا خواجه‌وند – آخرین محصولی که برای شیفتگان دنیای فناوری ارایه شده یک شمع ویژه است که برای آن رایحه منحصر به‌فرد در نظر گرفته شده است. بوی این شمع با بوی رایانه جدید مک پس از باز شدن جعبه یکسان است.
new-mac-candle-smell-2
این شمع ۱۰۰ درصد به صورت دست‌ساز از نوعی موم ساخته شده است و به گفته شرکت سازنده، تنها شمع در بازار جهانی محسوب می‌شود که چنین رایحه‌ای دارد.
نام این شمع New Mac است و شرکت سازنده می‌گوید بوی آن دقیقا مشابه بویی است که هنگام باز کردن جعبه محصولات اپل استنشاق می‌شود. البته نکته جالب این است که هر یک از شمع‌های مذکور را می‌توان با یکی از عطرهای نعناع، هلو، اسطوخودوس، پرتقال و مریم‌گلی خریداری کرد.
این بوهای میوه‌ای بسیار جذاب به نظر می‌رسد. ولی باید توجه داشت که هیچ یک از محصولات اپل هنگام باز شدن جعبه بوی میوه‌ای ساتع نمی‌کنند و به همین خاطر هنوز مشخص نیست بوی این شمع تا چه اندازه با بوی واقعی محصولات اپل برابری می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا