آیفون ۷ از آیفون SE محبوب‌تر است

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس این بررسی مشخص شد دو گوشی هوشمند آيفون ۷ و آیفون ۷ Plus که تنها چند هفته از زمان عرضه آنها می‌گذرد، از آیفون SE که ماه‌ها پیش روانه بازار شده بود محبوب‌ترند. طبق این بررسی گفته شد ۲.۶ درصد از مدل‌های فعال آیفون که توسط کاربران جهانی مورد …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس این بررسی مشخص شد دو گوشی هوشمند آيفون ۷ و آیفون ۷ Plus که تنها چند هفته از زمان عرضه آنها می‌گذرد، از آیفون SE که ماه‌ها پیش روانه بازار شده بود محبوب‌ترند.
طبق این بررسی گفته شد ۲.۶ درصد از مدل‌های فعال آیفون که توسط کاربران جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند را آیفون SE تشکیل می‌دهد و در مقابل ۳.۶ درصد از آیفون‌های فعال در سراسر جهان یکی از دو مدل ۷ یا ۷ Plus هستند.
iphone-7-1
آمارها به صورت دقیق‌تر هم بیان شده است؛ به نحوی که گفته می‌شود ۲.۷ درصد از گوشی‌های فعال اپل در بازار جهانی آیفون ۷ و ۰.۹ درصد آنها هم آیفون ۷ Plus هستند.
محبوب‌ترین مدل‌های فعال آیفون در بازار جهانی را دو گوشی آیفون ۶ و ۶ Plus تشکیل می‌دهند که سهم آنها ۳۸.۳ درصد اعلام شده است. این گوشی‌ها بسیار قدیمی هستند و از زمان عرضه آنها چند سالی می‌گذرد.
مدل بعدی که محبوبیت زیادی دارد آیفون ۶s و ۶s Plus است که سهم این دو گوشی روی هم رفته ۲۷.۵ درصد محاسبه می‌شود. گوشی آیفون ۵ نیز ۲۴.۴ درصد از این بازار را در اختیار گرفته است و پس از آن هم دو گوشی آيفون ۴ و آیفون ۴s با سهم ۳.۷ درصدی قرار دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا