لیست پرقدرت ترین موبایل ها در بنچمارک AnTuTu منتشر شد

موبنا – اپل در چپیست مجتمع آیفون ۷ که A10 فیوژن نام دارد، از پردازنده ای چهار هسته ای استفاده کرده است که دو هسته با فرکانس پردازشی پایین و دو هسته پرقدرت تر در آن جای گرفته اند. آیفون های اپل موفق به کسب ۱۷۲ و ۱۷۰ هزار امتیاز شده اند و اکنون در بالاترین …

موبنا – اپل در چپیست مجتمع آیفون ۷ که A10 فیوژن نام دارد، از پردازنده ای چهار هسته ای استفاده کرده است که دو هسته با فرکانس پردازشی پایین و دو هسته پرقدرت تر در آن جای گرفته اند. آیفون های اپل موفق به کسب ۱۷۲ و ۱۷۰ هزار امتیاز شده اند و اکنون در بالاترین رتبه ی این بنچمارک معتبر جای دارند.

Antutu-Top-10-September-2016-w700

رتبه سوم در اختیار LeEco Le Pro 3 است که از چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می برد. پس از آن نوبت به Mi 5s Plus از شیائومی می رسد و البته رتبه پنجم هم به Mi 5s از همین شرکت رسیده. تا کنون سه موبایلی که در رتبه های سوم تا پنجم ایستاده اند، همه از اسنپدراگون ۸۲۱ بهره مند هستند.

اما موبایل ششم در لیست AnTuTu، وان پلاس ۳ است که از اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان یک قلب تپنده ی پر قدرت استفاده می کند. پس از آن هم Xplay 5 از شرکت Vivo ایستاده و در رتبه هشتم هم بالاخره نوبت به آخرین پرچمدار پر ماجرای سامسونگ، گلکسی نوت ۷ می رسد.

Antutu-Top-10-September-2016-2-w700

اما AnTuTu در لیستی دیگر، قوی ترین دستگاه های ساخته شده توسط اپل را نیز آزموده است. در این لیست همچنان آیپد پرو در صدر ایستاده و پس از آن نوبت به آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ می رسد.

Antutu-Top-10-September-2016-3-w700

لیست فوق هم نموداری است که قوی ترین ابزارهای اندرویدی را در ماه گذشته میلادی به نمایش می کشد. این لیست تفاوت چندانی با لیست نخست ندارد،‌ دو آیفون حذف شده اند و به جای آن موبایل های ZUK Z2 و شیائومی Mi 5 به رتبه های نهم و دهم رسیده اند.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا