کیفیت آب در سکوی صعود

موبنا – علی‌اصغر قانع – معاون برنامه‌ریزی و توسعه آب و فاضلاب کشور – با بیان این‌که تحولات تکنولوژیکی و فناوری در حوزه آب و فاضلاب کشور طی سال‌های گذشته سرعت بسیار خوبی داشته است، گفت: سعی ما بر این بوده تا بتوانیم از فناوری‌های دنیا نهایت استفاده را داشته باشیم. وی با بیان اینکه …

موبنا – علی‌اصغر قانع – معاون برنامه‌ریزی و توسعه آب و فاضلاب کشور – با بیان این‌که تحولات تکنولوژیکی و فناوری در حوزه آب و فاضلاب کشور طی سال‌های گذشته سرعت بسیار خوبی داشته است، گفت: سعی ما بر این بوده تا بتوانیم از فناوری‌های دنیا نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نیرو توانستیم به یک تکنولوژی برای حذف نیترات و مواد آلاینده در آب که می‌تواند بسیار کمک‌رسان باشد دست پیدا کنیم و در این زمینه نیز توافقاتی با ستاد توسعه نانو به امضا رسیده است، اظهار کرد: این مساله می‌تواند تحولات فناورانه و تکنولوژیکی در ایران و در حوزه آب به ارمغان بیاورد که همه این اقدامات در راستای ارتقاء کیفیت آب است.

قانع با بیان این‌که «تمام تلاش ما این است تا فعالیت‌ها اقتصادی شود و بتوانیم استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان را ارتقاء دهیم»، گفت: هدف دولت نیز استفاده بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان است به همین دلیل ما نیز در صنعت آب هدف را بر این مبنا قرار داده‌ایم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه آب و فاضلاب کشور در خصوص تاثیر واقعی شدن قیمت‌های آب خاطرنشان کرد: اگر قیمت آب واقعی شود بی‌شک تاثیرات زیادی در جذب بخش خصوصی و ارتقای تولیدات خواهد داشت.

نوشته های مشابه
 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا