انتقاد فرمانده ناجا از بدعهدی آمریکایی‌ها

موبنا – سردار حسین اشتری در پنجمین گردهمایی نگهبانان محله و موسسات حفاظتی که صبح امروز در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا امنیت خوبی که کشور ما دارد، خفظ کرده و از آن حفاظت کنیم. وی با اشاره به شعار هفته ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی با سه هدف …

موبنا – سردار حسین اشتری در پنجمین گردهمایی نگهبانان محله و موسسات حفاظتی که صبح امروز در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا امنیت خوبی که کشور ما دارد، خفظ کرده و از آن حفاظت کنیم.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی با سه هدف ارتباط بیشتر با مردم و نخبگان، افزایش خدمات به مردم و قدردانی از همکاران این هفته را آغاز کرده است.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت امنیتی کشورهای منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: امروز اتفاقاتی در جهان رخ می‌دهد که مردم برخی از این کشورها به جای فکر زندگی کردن به فکر زنده ماندن هستند و نمی‌دانند که اگر امروز از خانه بیرون رفتند آیا زنده به خانه بر می‌گردند یا خیر.

اشتری با تاکید بر اینکه امروز امنیت مطلوبی در کشور داریم به نقش ولایت فقیه در تامین امنیت کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فردی حکیم، هوشیار و توانمند است که سکان هدایت کشور را بر عهده گرفته و همه هم این موضوع را قبول دارند.

وی با بیان اینکه این یک لطف برای کشور است، اظهارکرد: چتر ایشان برای همه با هر تفکر و دینی است و هرکه شهروند این کشور است، چتر حمایت ایشان را بر سر خود احساس می‌کند.

فرمانده ناجا بنیه دفاعی را عامل دیگری در تامین امنیت کشور اعلام کرد و گفت: اگر دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد دلیلش این است که ما قدرت بازدارنده داریم و امروز بسیج، ناجا، ارتش و سپاه تحت رهبری یک فرمانده اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و موضوعات اجتماعی کوتاهی‌هایی شده است، ادامه داد: اما با وجود این مشکلات مردم حاکمیت را دوست دارند و اجازه نمی‌دهند کشور ضعیف شود. در مناسبات مختلف حضور دارند چراکه کشورشان را دوست دارند و نمی‌خواهند اتفاقی که در جاهای دیگر افتاده در این کشور هم بیفتد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: دشمنان این کشور که در راس آن آمریکاست قدرتی داشتند حتما امنیت ما را بهم می‌زدند، شما دیدید که به تعهدات خود عمل نکردند، طلب‌های ما را ندادند و..‌. اما برای نوروز پیام تبریک می دهند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تامین امنیت عمومی و در بعضی موارد تامین امنیت ملی هم بر عهده پلیس است، گفت: پلیس باید کاری بکند که مردم در امنیت و آرامش باشند.

وی پلیس را امین مردم دانست و افزود: بنای ما این است که موسسات حفاظتی و مراقبتی را با کمک خود مردم تقویت کنیم و گسترش دهیم و این اقدام هم کار ما را سبک می‌کند و هم به مردم آرامش می‌دهد.

اشتری از نگهبانان محله خواست که با مراکز انتظامی، کلانتری‌ها و… همکاری داشته باشند و تاکید کرد: کلانتری‌ها و مراکز انتظامی هم از نگهبانان محله حمایت کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به رونمایی از منشور اخلاقی موسسات حفاظتی گفت: همه ما باید به این منشور پایبند باشیم .

 منبع: ايسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا