تاج: وزارت ورزش درحال بررسی ابعاد برگزاری دیدار ایران و کره‌جنوبی است

موبنا – مهدی تاج در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات رییس هیات فوتبال کرمانشاه در خصوص تعیین تکلیف وضعیت دیدار ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا با توجه به گفته‌های اخیر آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، اظهارکرد: متن گفته‌های آیت الله یزدی مبنی بر عدم برگزاری دیدار فوتبال ایران و کره …

موبنا – مهدی تاج
در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات رییس هیات فوتبال کرمانشاه در خصوص تعیین تکلیف وضعیت دیدار ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا با توجه به گفته‌های اخیر آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، اظهارکرد: متن گفته‌های آیت الله یزدی مبنی بر عدم برگزاری دیدار فوتبال ایران و کره جنوبی را خوانده‌ام، اما ایشان وزیر ورزش و جوانان را خطاب قرار داده‌اند، نه فدراسیون را.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم وزارت ورزش و جوانان مشغول بررسی ابعاد برگزاری این دیدار در روز تاسوعا است.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص پاداش به بازیکنان تیم ملی نوجوانان و تیم ملی فوتسال گفت: همه پاداش‌های تعیین شده به نحو مقتضی داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: فوتسال ایران در جام جهانی واقعا کار بزرگی کرد که باید به همه دست اندرکاران تیم تبریک ویژه گفت.

تاج همچنین در خصوص نتیجه دادگاه مربوط به پرونده باشگاه راهیان کرمانشاه، گفت: خیلی درجریان رای دادگاه این پرونده نیستم، اما هر رایی که دادگاه دهد برای ما قابل قبول خواهد بود.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص باشگاه بعثت کرمانشاه هم اظهارکرد: باشگاه بعثت کرمانشاه یکی از باشگاه های بسیار خوب کشور در لیگ دسته دوم است که نیاز است مسئولین استان به ویژه استاندار و شهردار کرمانشاه حمایت ویژه‌ای از آن داشته باشند.

وی تاکید کرد: ایجاد یک باشگاه ورزشی خوب یعنی تخریب یک زندان. اگر کسی می خواهد علیه اعتیاد کار کند باید وقت و سرمایه خود را در زمینه ورزش و باشگاه داری هزینه کند و ما وقتی برای یک تیم ورزشی هزینه می‌کنیم، یعنی این هزینه را صرف زندان نکرده‌ایم.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص شرایط مطلوب قصرشیرین برای میزبانی اردوهای تیم ملی فوتبال در رده های مختلف سنی اظهارکرد: قصرشیرین آب و هوای خوبی دارد و ارتفاع آن از سطح دریا هم بسیار کم است، بنابراین می‌تواند مکان مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی باشد.

وی افزود: وقتی ما صحبت از اقتصاد مقاومتی در ورزش می کنیم، یکی از محورهای اصلی آن همین است که از امکانات و پتانسیل‌های موجود کشور نهایت بهره را ببریم.

تاج تاکید کرد: به نظرم قصرشیرین و کیش در فصل زمستان و سرعین در فصل تابستان بهترین نقاط کشور برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی است.

 منبع: ايسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا