خدمت جدید بانک سامان برای دارندگان تلفن‌همراه اعتباری

موبنا – به گزارش موبنا، مدیریت بانکداری الکترونیک اعلام‌کرد: با استفاده از این خدمت، تمام دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب، می‌توانند از طریق خودپردازهای بانک سامان و تنها با واردکردن شماره تلفن، سیم‌کارت موردنظر را به‌صورت مستقیم شارژ کنند. با بهره‌گیری از این خدمت، تلفن‌همراه مشتریان به‌صورت مستقیم شارژ می‌شود و دیگر نیازی به واردکردن …

موبنا – به گزارش موبنا، مدیریت بانکداری الکترونیک اعلام‌کرد: با استفاده از این خدمت، تمام دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب، می‌توانند از طریق خودپردازهای بانک سامان و تنها با واردکردن شماره تلفن، سیم‌کارت موردنظر را به‌صورت مستقیم شارژ کنند.
با بهره‌گیری از این خدمت، تلفن‌همراه مشتریان به‌صورت مستقیم شارژ می‌شود و دیگر نیازی به واردکردن رمز ۱۶ رقمی شارژ نیست.
در این خدمت، علاوه بر مبالغ ثابت ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی، مشتریان دارای سیم‌کارت‌های ایرانسل و رایتل می‌توانند مبلغ دلخواه خود را در محل مشخص شده وارد و سیم‌کارت‌شان را شارژ کنند.
دارندگان انواع سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتورهای همراه‌اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند با مراجعه به خودپردازهای بانک سامان، قسمت خرید شارژ و انتخاب گزینه “خرید شارژ مستقیم به سیم‌کارت”، با واردکردن شماره ۱۱ رقمی تلفن‌همراه موردنظر و رقم انتخابی، شارژ مورد نظر را خریداری کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از این خدمت و سایر خدمات‌ بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا