بسته‌های اینترنت رایتل حذف نشده‌اند

موبنا – به گزارش موبنا، رایتل اعلام‌کرد: از بسته‌های تشویقی پیشین هیچ کدام برای فصل پاییز حذف نشده است. رایتل همواره در تلاش است تا با اضافه کردن بسته‌های متنوع به مشتریان خود قدرت انتخاب بیشتر و بسته‌های انتخابی دهد. همچنین رایتل اعلام کرد: خانواده دکا نیز همچنان در سبد محصولات رایتل وجود دارد و …

موبنا – به گزارش موبنا، رایتل اعلام‌کرد: از بسته‌های تشویقی پیشین هیچ کدام برای فصل پاییز حذف نشده است. رایتل همواره در تلاش است تا با اضافه کردن بسته‌های متنوع به مشتریان خود قدرت انتخاب بیشتر و بسته‌های انتخابی دهد.
همچنین رایتل اعلام کرد: خانواده دکا نیز همچنان در سبد محصولات رایتل وجود دارد و مشترکین اعتباری می‌توانند با فعال‌سازی بسته مورد نظر خود از امکان مکالمه و پیامک درون شبکه نامحدود، ماهانه با پرداخت تنها ۵ هزار تومان برخوردار شوند.
رایتل در مورد بسته‌های استثنایی خانواده بی‌نهایت برای مشترکین دایمی گفت: این بسته استثنایی برای اولین بار در کشور از سوی رایتل ارایه شده که مشترکین دایمی رایتل می‌توانند با فعال‌سازی هر یک از این بسته‌ها با توجه به نیاز خود در هزینه ارتباطات خود به صورت چشم‌گیر صرفه جویی کنند.
رایتل در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب برای مشترکین خود که تمایل به صرفه‌جویی در هزینه‌های تماس صوتی با مشترکین اپراتورهای دیگر را دارند نیز بسته مکالمه صوتی برون و درون شبکه ۵۰۰ دقیقه‌ای با قیمت ۱۷ هزار تومان و با تخفیف ۶۰ درصدی را برای اولین بار در کشور ارایه کرده است.
بسته‌های ترکیبی جدید نیز تا پایان مهرماه به بسته‌های فعلی اضافه می‌شود تا نیازهای اقشار با هزینه ارتباطی کمتر را نیز تامین کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا