آغاز فروش گوشی اندرویدی جدید بلک‌بری به قیمت ۵۳۵ دلار

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت کانادایی هنوز از گوشی هوشمند جدید اندرویدی خود به صورت رسمی رونمایی نکرده است. با این وجود طی چند ماه اخیر اخبار فراوان در مورد DTEK60 منتشر شد و هم‌اکنون یکی از فروشگاه‌ها آن را با قیمت ۷۰۰ دلار کانادا در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. فروشگاه NCIX هم‌اکنون عرضه این …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت کانادایی هنوز از گوشی هوشمند جدید اندرویدی خود به صورت رسمی رونمایی نکرده است. با این وجود طی چند ماه اخیر اخبار فراوان در مورد DTEK60 منتشر شد و هم‌اکنون یکی از فروشگاه‌ها آن را با قیمت ۷۰۰ دلار کانادا در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

فروشگاه NCIX هم‌اکنون عرضه این محصول را آغاز کرده است و مشتریان می‌توانند با پرداخت ۷۰۰ دلار کانادا معادل ۵۳۵ دلار آمریکا آن را خریداری کنند.

bb

گوشی هوشمند DTEK60 که هم‌اکنون در فروشگاه مذکور عرضه می‌شود نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی را در خود جا داده است که با فلش LED دوگانه و سیستم HDR تصویربرداری می‌کند. دوربین سلفی گوشی نیز حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد.

بلک‌بری برای این گوشی هوشمند پرقدرت تراشه Snapdragon 820‌ کوالکام را در نظر گرفته است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، ورودی USB-C و گیرنده ماهواره‌ای GPS و GLONASS اشاره کردو.

شرکت بلک‌بری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد طی هفته جاری به صورت رسمی از این گوشی هوشمند رونمایی می‌کند و آن را در اختیار کاربران جهانی می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا