سامسونگ Galaxy A8 را به صورت رسمی معرفی کرد

موبنا، رضا خواجه‌‌وند – پیش از این مراکز استانداردسازی GFXBench و AnTuTu بررسی‌هایی را روی این گوشی هوشمند انجام دادند و لیست مشخصات آن را اعلام کردند. در این میان برخی منابع آگاه نیز اخباری را در این زمینه منتشر کرده بودند. سامسونگ روز گذشته با برگزاری مراسمی به طور رسمی از (Galaxy A8 (2016 رونمایی …

موبنا، رضا خواجه‌‌وند – پیش از این مراکز استانداردسازی GFXBench و AnTuTu بررسی‌هایی را روی این گوشی هوشمند انجام دادند و لیست مشخصات آن را اعلام کردند. در این میان برخی منابع آگاه نیز اخباری را در این زمینه منتشر کرده بودند.

سامسونگ روز گذشته با برگزاری مراسمی به طور رسمی از (Galaxy A8 (2016 رونمایی کرد و در مرحله نخست آن را در اختیار کاربران کره‌ای گذاشت.

samsung-galaxy-a8-2016

در این مراسم مشخص شد این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۷ اینچی AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی در اختیار گرفته است و با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به فروش می‌رسد.

گوشی هوشمند Galaxy A8 سامسونگ تراشه پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی Galaxy S6 را شامل شده است که البته چهار هسته Cortex-A53 و Cortex-A57 مبتنی بر فناوری ۱۴ نانومتری در آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است. روی این گوشی نسخه ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. قرار است فروش جهانی این گوشی هوشمند از اول اکتبر ۲۰۱۶ با قیمت ۵۸۰ دلار در بازار جهانی آغاز شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا