Smartwatch 3 را هم‌اکنون به‌روز کنید

موبنا، رضا خواجه‌وند – این به‌روزرسانی با کد M1D63X انجام می‌شود و بر اساس آن نسخه ۱.۵.۰.۳۲۶۹۸۸۴ سیستم عامل Android Wear در اختیار کاربران ساعت هوشمند سونی قرار می‌گیرد. این به‌روزرسانی وصله‌های امنیتی مختلف را برای کاربران به همراه دارد و در کنار آن، قابلیت‌های کاربردی جدید نیز ارایه می‌شود. شرکت سونی از تمامی کاربرانی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این به‌روزرسانی با کد M1D63X انجام می‌شود و بر اساس آن نسخه ۱.۵.۰.۳۲۶۹۸۸۴ سیستم عامل Android Wear در اختیار کاربران ساعت هوشمند سونی قرار می‌گیرد.

این به‌روزرسانی وصله‌های امنیتی مختلف را برای کاربران به همراه دارد و در کنار آن، قابلیت‌های کاربردی جدید نیز ارایه می‌شود.

smartwatch-3-2

شرکت سونی از تمامی کاربرانی که فناوری‌های پوشیدنی آن را مورد استفاده قرار می‌دهند درخواست کرد این به‌روزرسانی را هرچه‌ سریع‌تر در اختیار بگیرند.

البته گفته می‌شود که برای هر یک از دستگاه‌های پوشدنی سونی یک به‌روزرسانی مجزا ارایه شده است. با این وجود شرکت مذکور می‌کوشد از این طریق جلوی بروز هرگونه مشکل امنیتی را بگیرد. سونی همچنین از طریق اپراتورهای موبایلی که ساعت‌های هوشمند این شرکت را فروخته‌اند، به صورت مستقیم این به‌روزرسانی را برای کاربران اعمال می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا