بازی محبوب واقعیت مجازی چند نفره شد

موبنا – به گزارش انگجت، این بازی در واقع نسخه پیشرفته تری از بازی پینت مایکروسافت محسوب می شود. حال ابزار تازه و قابلیت های جذاب هنری استفاده از آن را به تجربه ای هیجان انگیزتر مبدل کرده است. هنوز مشخص نیست گوگل که این بازی را روانه بازار کرده چه زمانی به طور رسمی …

موبنا – به گزارش انگجت، این بازی در واقع نسخه پیشرفته تری از بازی پینت مایکروسافت محسوب می شود. حال ابزار تازه و قابلیت های جذاب هنری استفاده از آن را به تجربه ای هیجان انگیزتر مبدل کرده است.

هنوز مشخص نیست گوگل که این بازی را روانه بازار کرده چه زمانی به طور رسمی نسخه چند نفره آن را در دسترس عموم قرار می دهد، اما ویدئوها و عکس هایی از بازی یاد شده منتشر شده است.

در نسخه چند نفره این بازی هر کاربر یک قلم نئون در دست دارد و می تواند نقاشی مدنظرش را خلق کند. کاربران حتی از این طریق می توانند هدست های همدیگر را هم در فضای سه بعدی خلق شده تزئیین کنند. همچنین انها می توانند هر انچه که برایشان جذاب است را به محیط اطراف اضافه کنند.

افزودن شکلک ها و طرح ها و نقاشی های جذاب به فریم به فریم تصاویر مختلف و به حرکت درآوردن انها هم از دیگر جذابیت های این بازی است. portal brush یکی دیگر از امکانات این مجموعه است که نقاشی کردن مجازی در محیط واقعی را ممکن می کند.

همچنین می توان با استفاده از آن تصاویر محیطی مختلف را با فیلترها و رنگ های مختلف دستکاری کرد. قرار است ظرف روزهای آینده در این زمینه بیشتر اطلاع سانی شود.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا