ستاره بارسلونا تهدید به جدایی کرد

موبنا – به گزارش اسپورت، الکس ویدال در سال ۲۰۱۵ با ۱۸ میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست. این بازیکن قرار بود که جایگزین دنی‌الوس در آبی اناری ها شود اما به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است و انریکه فرصت بسیار کمی به او می دهد. ویدال، برای بازی کردن در بارسلونا …

موبنا – به گزارش اسپورت، الکس ویدال در سال ۲۰۱۵ با ۱۸ میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست. این بازیکن قرار بود که جایگزین دنی‌الوس در آبی اناری ها شود اما به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است و انریکه فرصت بسیار کمی به او می دهد.
ویدال، برای بازی کردن در بارسلونا تا ژانویه ۲۰۱۶ صبر کرد و انریکه به صورت چرخشی به او و دنی آلوس بازی می داد، اما ستاره سابق سویا نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
ستاره بارسلونا در پنج بازی اخیر این تیم فرصت بازی کردن پیدا نکرده است. روزنامه اسپورت اسپانیا اعلام کرد که این بازیکن به سران بارسلونا هشدار داده که اگر وضعیت او این گونه ادامه داشته باشد در زمستان جدا خواهد شد و به پیشنهادهای که دارد جواب مثبت می دهد.
میلان جدی‌ترین مشتری ویدال است و رسانه‌های ایتالیایی پیش از این تاکید کردند که مونتلا به جذب این بازیکن علاقه دارد و باید دید که او در نهایت در بارسلونا می ماند یا راهی تیم دیگری می شود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا