چرا رئیس کمیته المپیک خزانه‌دار انتخاب نمی‌کند؟

موبنا – محمد علی شجاعی به دلیل دوشغله بودن باید از میان ریاست فدراسیون تیر و کمان و خزانه‌داری کمیته ملی المپیک یکی را انتخاب می‌کرد، او فدراسیون را ترجیح وششم آبان ۱۳۹۴ از سمت خود در کمیته ملی المپیک انصراف داد. هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز دهم اسفند ۹۴ با استعفای او موافقت …

موبنا – محمد علی شجاعی به دلیل دوشغله بودن باید از میان ریاست فدراسیون تیر و کمان و خزانه‌داری کمیته ملی المپیک یکی را انتخاب می‌کرد، او فدراسیون را ترجیح وششم آبان ۱۳۹۴ از سمت خود در کمیته ملی المپیک انصراف داد.

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز دهم اسفند ۹۴ با استعفای او موافقت کرد و این اختیار را به کیومرث هاشمی داد تا فردی را به عنوان سرپرست معرفی کند.

اما انتخاب سرپرست تا بازی‌های المپیک ریو به تعویق افتاد و قرار شد شجاعی تا انتخاب سرپرست همچنان وظیفه خزانه‌داری را برعهده داشته باشد اما اکنون که حدود یک ماه و نیم از پایان بازی‌ها می‌گذرد همچنان خبری از معرفی سرپرست خزانه‌داری نیست.

با توجه به اینکه هیات اجرایی اختیار را به هاشمی داده پس این وظیفه رییس کمیته ملی المپیک است تا سرپرست را معرفی کند، اما مشخص نیست که چرا هاشمی این کار به تعویق می‌اندازد.

شجاعی که برای دور جدید انتخابات فدراسیون تیروکمان نیز کاندیدا است، اعلام کرده که از سمت خود در کمیته ملی المپیک استعفا داده و دیگر تعیین جانشین به او ارتباطی ندارد.

حتی اعضای هیات اجرایی نیز در جلسه خود در مورد انتخاب سرپرست از هاشمی سوال کرده‌اند و او پاسخ داده که همچنان بر روی این موضوع کار می‌کند. با این حال هیچ خبری مبنی بر انتخاب سرپرست به گوش نمی‌رسد و شاید هم تا برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک قرار نیست انتخابی در این مورد انجام گیرد و کمیته ملی المپیک با همین شرایط به کار خود ادامه خواهد داد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا