درخواست شهرداری از وزارت کشور برای فعالیت بامدادی مراکز معاینه فنی

موبنا – حجت الله بهروز در باره آخرین وضعیت اجرای طرح کاهش که در ابتدای طرح توسط پلیس ملغی اعلام شد گفت: اجرای این طرح که به منظور کاهش آلودگی هوای شهر تهران طراحی شده بود مصوبه شورای عالی ترافیک داشت و از سوی وزارت کشور به دستگاه‌های مختلف برای اجرا ابلاغ شده بود. وی …

موبنا – حجت الله بهروز در باره آخرین وضعیت اجرای طرح کاهش که در ابتدای طرح توسط پلیس ملغی اعلام شد گفت: اجرای این طرح که به منظور کاهش آلودگی هوای شهر تهران طراحی شده بود مصوبه شورای عالی ترافیک داشت و از سوی وزارت کشور به دستگاه‌های مختلف برای اجرا ابلاغ شده بود.

وی با بیان اینکه رئیس پلیس راهور تهران در مصاحبه خود طولانی بودن صف‌های معاینه فنی و عدم داشتن معاینه فنی خودروها را دلیل ملغی شدن اجرای این طرح اعلام کرده است گفت: این مسئله تقسیر شهرداری یا هر نهاد دیگری نیست؛ چرا که از ابتدای تابستان، اول مهرماه را زمان اجرای طرح کاهش اعلام کرده بودیم و بارها نیز در مصاحبه‌هایمان از همشهریان درخواست داشتیم که انجام معاینه فنی را به روزهای پایانی موکول نکنند. مطمئن باشید طرح کاهش از هر زمانی که شروع می‌شد شاهد حضور دقیقه نودی مردم در مراکز معاینه فنی بودیم.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به حجم مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی شیفت سوم (بامدادی) مراکز برقرار نمی‌شود، گفت: ما از وزارت کشور درخواست کرده‌ایم که به ما مجوز فعالیت شیفت سوم مراکز معاینه فنی را بدهد که تا کنون اعلام نظر نکرده‌اند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا