پروژه نمایشگر منحنی برای گوشی LG G6 کنار گذاشته شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است گوشی هوشمند LG G6 سال آینده روانه بازار شود و پیش‌بینی می‌شود نمایشگر این گوشی پیشرفته در یکی از کارخانه های ال‌جی به تولید برسد. زمان رونمایی از گوشی هوشمند LG G6 نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی گزارش شده است و این بار شرکت …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است گوشی هوشمند LG G6 سال آینده روانه بازار شود و پیش‌بینی می‌شود نمایشگر این گوشی پیشرفته در یکی از کارخانه های ال‌جی به تولید برسد.

زمان رونمایی از گوشی هوشمند LG G6 نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی گزارش شده است و این بار شرکت کره‌ای می‌کوشد تجربه تلخ گوشی هوشمند G5 را تکرار نکند.

lg-g6-2

در گزارش‌های جدید همچنین گفته شد بدنه فلزی گوشی هوشمند G6 یک لایه شیشه حرارت دیده را نیز شامل می‌شود و همچنین، شرکت ال‌جی در حال توسعه فناوری رزونانس مغناطیسی است تا امکان شارژ بی‌سیم را برای این پرچمدار فراهم کند. فناوری مذکور به گونه‌ای توسعه میابد که گوشی‌های مختلف به صورت همزمان از فاصله ۲ تا ۳ سانتی‌متری می‌توانند انرژی را دریافت کنند.

با این اتفاق مراکز خبری از شرکت ال‌جی در مورد ادامه روند طراحی ماژولار و پازلی گوشی G5 در نسل بعدی آن سوار کردند که البته شرکت کره‌ای در این زمینه پاسخ نداد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا