مشتری ناراضی ده‌ها آیفون را در فروشگاه اپل تخریب کرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توانید اخبار و روایت‌های فراوان مربوط به نارضایتی کاربران از خدمات پس از فروش محصولات الکترونیکی مختلف را شناسایی کنید. حتی شرکت‌های بزرگ نظیر اپل و سامسونگ هم نتوانسته‌اند رضایت همه مشتریان خود را جلب کنند. با این وجود چنین سناریویی دور از ذهن به …

موبنا، رضا خواجه‌وند – با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توانید اخبار و روایت‌های فراوان مربوط به نارضایتی کاربران از خدمات پس از فروش محصولات الکترونیکی مختلف را شناسایی کنید. حتی شرکت‌های بزرگ نظیر اپل و سامسونگ هم نتوانسته‌اند رضایت همه مشتریان خود را جلب کنند.

با این وجود چنین سناریویی دور از ذهن به نظر می‌رسد که یک کاربر به دلیل نارضایتی از خدمات دریافتی، به فروشگاه شرکت تولیدکننده دستگاه الکترونیکی خود برود و ده‌ها دستگاه مشابه را تخریب کند.

ولی این اتفاق در یکی از فروشگاه‌های اپل در کشور فرانسه صورت گرفت و یک مشتری ناراضی در حالی که آیفون خود را در دست گرفت هبود، وارد فروشگاه شد و به این مرکز خسارات مالی فراوان وارد کرد.

smashes-dozens-of-iphones

در تصاویر ویدیویی موجود نشان داده شد این فرد بدون آنکه با فردی صحبت کند وارد فروشگاه Apple Store می‌شود و سپس شروع به خراب کردن آیفون‌های موجود در فروشگاه می‌کند. این مشتری عصبانی سعی نکرد برای حل مشکل خود از کارمندان اپل کمک بگیرد و در نهایت تصمیم گرفت گوشی‌های موجود که برای نمایش به کاربران ارایه شده‌اند را تخریب کند.

بر اساس گزارش‌های موجود، ۹۰ ثانیه پس از آنکه مرد فرانسوی شروع به تخریب گوشی‌های آیفون کرد ماموران امنیتی او را دستگیر کردند و هنوز به درستی مشخص نیست او به چه علت دست به چنین اقدامی زده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا