HTC 10 را ۱۵۰ دلار ارزان‌تر بخرید

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت HTC اعلام کرد برای مدت محدود تخفیف ۱۵۰ دلاری درنظر گرفته است تا این گوشی هوشمند با قیمت ۵۴۹ دلار در بازار جهانی به فروش برسد. این شرکت تایوانی اعلام کرد پیش‌تر اعلام کرده بود کاربران جهانی طی ماه سپتامبر می‌توانند گوشی هوشمدن HTC 10 را با تخفیف ۱۰۰ دلاری …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت HTC اعلام کرد برای مدت محدود تخفیف ۱۵۰ دلاری درنظر گرفته است تا این گوشی هوشمند با قیمت ۵۴۹ دلار در بازار جهانی به فروش برسد.

این شرکت تایوانی اعلام کرد پیش‌تر اعلام کرده بود کاربران جهانی طی ماه سپتامبر می‌توانند گوشی هوشمدن HTC 10 را با تخفیف ۱۰۰ دلاری به قیمت ۵۹۹ دلار خریداری کنند. این بار ۵۰ دلار به تخفیف مذکور اضافه شده است.

htc-10-1

در بیانیه شرکت HTC گفته شد تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای این پرچمدار از ۱۵۰ دلار فراتر نخواهد رفت و این طرح به صورت محدود اجرا خواهد شد.

گوشی هوشمند HTC 10 طراحی زیبا دارد، بدنه آن مقاوم ساخته شده است، امکانات داخلی گوشی بسیار پیشرفته است و در مجموع قیمت ۵۴۹ دلاری برای چنین گوشی پیشرفته و پرقدرتی مقرون به صرفه می‌نماید.

گوشی هوشمند HTC 10 نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی را در خود جا داده است و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تراشه S820 کوالکام، رم ۴ گیگابایتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا