گاز چاه، جان سه مقنی را گرفت

موبنا – جواد مرادی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۶ و ۲۶ دقیقه عصر روز گذشته در کیلومتر ۹۰ جاده زنجان به سمت میانه و در اطراف روستای سلطان‌آباد اتفاق افتاده است که طی این حادثه یک مقنی برای حفر چاه به داخل چاه آبی وارد شده و در آنجا به دلیل گاز گرفتگی دچار …

موبنا – جواد مرادی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۶ و ۲۶ دقیقه عصر روز گذشته در کیلومتر ۹۰ جاده زنجان به سمت میانه و در اطراف روستای سلطان‌آباد اتفاق افتاده است که طی این حادثه یک مقنی برای حفر چاه به داخل چاه آبی وارد شده و در آنجا به دلیل گاز گرفتگی دچار تنگی نفس و خفگی می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه دو مرد نیز برای نجات وارد چاه شده و دچار خفگی می‌شوند و چون در ته چاه نیز مقداری آب بوده، باعث کاهش سطح هشیاری افراد شده است که نفر چهارم دیگر وارد چاه نشده و با اورژِانس تماس می‌گیرد.

مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان افزود: ‌در ابتدای امر یک اورژانس از پایگاه سلطان‌آباد در عرض ۴ دقیقه خود را به محل می‌رساند و به دنبال آن دو آمبولانس دیگر از پایگاه‌های روستای ایده‌لو و درلیک اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه آمبولانس‌ها امکانات لازم را در خصوص خارج کردن این افراد از ته چاه نداشتند برای خارج کردن آنها با آتش‌نشانی تماس گرفته می‌شود متاسفانه هر سه این افراد تا پیش از اعزام آمبولانس‌ها فوت کرده بودند.

مرادی افزود‌: دو تن از این فوت‌شدگان حدود ۳۸ سال داشته و فرد سوم نیز ۴۲ ساله بودند که متاسفانه تا پیش از حضور امدادگران به محل حادثه علائم حیاتی خود را از دست داده و فوت می‌کنند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا