اقدام مایکروسافت برای خرید لینکداین حاشیه ساز شد

موبنا – به گزارش پی سی مگ، Salesforce.com از رگولاتورهای اروپایی خواسته تا جلوی خریداری LinkedIn توسط مایکروسافت را بگیرند. مایکروسافت قصد دارد با پرداخت ۲۶.۲ میلیارد دلار بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی جهان را به تصاحب خود درآورد. برک نورتون مدیر امور حقوقی Salesforce با صدور بیانیه ای تصریح کرده که خریداری LinkedIn توسط مایکروسافت …

موبنا – به گزارش پی سی مگ، Salesforce.com از رگولاتورهای اروپایی خواسته تا جلوی خریداری LinkedIn توسط مایکروسافت را بگیرند. مایکروسافت قصد دارد با پرداخت ۲۶.۲ میلیارد دلار بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی جهان را به تصاحب خود درآورد.

برک نورتون مدیر امور حقوقی Salesforce با صدور بیانیه ای تصریح کرده که خریداری LinkedIn توسط مایکروسافت تهدیدی برای آینده خلاقیت و رقابت است. زیرا از این طریق یک پایگاه داده حاوی اطلاعات بیش از ۴۵۰ میلیون نفر متخصص و افراد شاغل در بیش از ۲۰۰ کشور به دست مایکروسافت می افتد و این امر زمینه انحصارطلبی تجاری آن را فراهم می کند.وی افزوده که مایکروسافت از این طریق می تواند فضایی غیررقابتی به وجود آورد.

کمیسیون اروپایی وابسته به اتحادیه اروپا پیش از این در این زمینه حساس شده و با ارسال پرسشنامه برای شرکت های فناوری در این قاره در حال بررسی موضوع است.

قرار است بررسی ها در این زمینه طرف هفته های آینده ادامه یابد. تا زمانی که نگرانی های مربوط به رگولاتوری این معامله حل نشود، لینکد-این استقلال خود را حفظ خواهد کرد. مایکروسافت امیدوار است تا روند این خرید تا ماه نوامبر تکمیل شود.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا