کپی برداری تازه فیس بوک از اسنپ چت

موبنا – به گزارش پی سی مگ، خدمات یاد شده به طور آزمایشی ابتدا فقط در لهستان ارائه می شود تا کاربران از طریق پیام رسان فیس بوک راحت تر بتوانند اطلاعات و تصاویر مورد نظر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. اگر چه فیس بوک به صراحت در مورد ویژگی های …

موبنا – به گزارش پی سی مگ، خدمات یاد شده به طور آزمایشی ابتدا فقط در لهستان ارائه می شود تا کاربران از طریق پیام رسان فیس بوک راحت تر بتوانند اطلاعات و تصاویر مورد نظر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارند.

اگر چه فیس بوک به صراحت در مورد ویژگی های خدمات تازه خود اطلاع رسانی نکرده، اما تصاویری که از این خدمات به وب درز کرده نشان می دهد این سرویس به کاربران امکان می دهد از فیلترهای بصری بر روی عکس ها و ویدئوهای مورد نظرشان برای جذاب تر کردن آنها استفاده کنند. این عکس ها و ویدئوها به سبک برنامه اسنپ چت بعد از ۲۴ ساعت از دسترس خارج می شوند.

به عنوان مثال کاربران می توانند عکسی را انتخاب و بر روی آن متن و شکلک هایی را اضافه کنند و سپس آن را برای دیگران ارسال کنند. این کار تقلیدی از اینستگرام و اسنپ چت محسوب می شود که از مدتها قبل چنین خدماتی را به کاربران ارائه می کردند.

ظاهرا فیس بوک قصد دارد افزودن فیلترهای گرافیکی به تصاویر را از این طریق ممکن کند تا افراد بتوانند به این شیوه هم احساساتشان را بیان نمایند. هنوز خبری در مورد زمان رسمی رونمایی از این خدمات در دست نیست.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا