اگر آیفون روی تردمیل سقوط کند چه می‌شود؟

موبنا، رضا خواجه‌وند – کاربری که در حال دویدن روی دستگاه تردمیل بود، ناگهان آیفون از دست او سقوط کرد و همین اتفاق باعث شد گوشی هوشمند مذکور به این صورت خم شود. زمانی که گوشی از دست کاربر روی نوار در حرکت تردمیل افتاد، دستگاه آن را به داخل خود کشید و همین اتفاق …

موبنا، رضا خواجه‌وند – کاربری که در حال دویدن روی دستگاه تردمیل بود، ناگهان آیفون از دست او سقوط کرد و همین اتفاق باعث شد گوشی هوشمند مذکور به این صورت خم شود.

زمانی که گوشی از دست کاربر روی نوار در حرکت تردمیل افتاد، دستگاه آن را به داخل خود کشید و همین اتفاق باعث شد آیفون خم شود. این اتفاق برای نخستین بار نشان داد که اگر آیفون داخل تردمیل برود نمایشگر آن به صورت کامل از بین می‌رود، پنل جلوی دستگاه می‌شکند و پنل پشتی به صورت کامل خم می‌شود.

iphone-bent-treadmill-1

این اتفاق برای گوشی هوشمند آیفون ۶s با بدنه آلومینیومی به این صورت تمام شد و کاربران روی شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند اگر مدل‌های قدیمی‌تر آیفون با بدنه تیتانیومی سقوط می‌کرد، بدنه آنها هرگز به این صورت خم نمی‌شد.

نوشته های مشابه

صاحب این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد این نخستین باری است که یکی از محصولات اپل روی تردمیل سقوط می‌کند و حتی شرکت تولیدکننده هم تاکنون آزمایش عملی در این زمینه انجام نداده است که اگر آیفون روی این دستگاه ورزشی سقوط کند، چه مشکلاتی برای آن ایجاد می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا