Galaxy S8 با نمایشگر ۴ هزار پیکسلی عرضه می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ این روزها مراحل پایانی طراحی گوشی هوشمند Galaxy S8 را پشت‌سر می‌گذارد و این طور که افراد نزدیک به پروژه مذکور اعلام کرده‌اند، قرار است پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ نمایشگر ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسلی را در خود جا دهد. سامسونگ پرچمدار کنونی گوشی‌های خود که Galaxy S7 نام دارد را …

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ این روزها مراحل پایانی طراحی گوشی هوشمند Galaxy S8 را پشت‌سر می‌گذارد و این طور که افراد نزدیک به پروژه مذکور اعلام کرده‌اند، قرار است پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ نمایشگر ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسلی را در خود جا دهد.

سامسونگ پرچمدار کنونی گوشی‌های خود که Galaxy S7 نام دارد را با نمایشگر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی عرضه می‌کند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود مدل بعدی این محصول یک تحول بزرگ در بازار جهانی گوشی‌ها ایجاد کند.

samsung-galaxy-s8-1

برای سامسونگ یک دلیل قانع کننده وجود دارد تا در گوشی بعدی خود سراغ نمایشگر ۴ هزار پیکسلی برود. این شرکت تصمیم گرفته است به صورت گسترده از فناوری واقعیت مجازی پشتیبانی کند و هرچه کیفیت نمایشگر بالاتر رود، این سرویس را بهتر در اختیار کاربران می‌گذارد.

با این وجود باید توجه داشت که نمایشگر ۴ هزار پیکسلی مصرف باتری را در گوشی هوشمند افزایش می‌دهد و به عنوان مثال آن دسته از کاربرانی که گوشی Galaxy S7 را در عینک واقعیت مجازی Oculus Rift نصب کرده‌اند، پس از گذشت چند ساعت باتری گوشی خود را خالی می‌بینند.

بررسی‌ها نشان داده است استفاده از گوشی Galaxy S7 به همراه عینک واقعیت مجازی Oculus Rift در کمتر از سه ساعت ۷۰ درصد باتری را مصرف می‌کند و به همین خاطر سامسونگ باید در مدل S8 این مشکل را برطرف کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا