با مردان غریبه چت می کردم و عکس‌های خصوصی را برايشان مي‌فرستادم

موبنا – شاكي مي‌گفت كه فرد ناشناسي در تلگرام خودش را به جاي او معرفي كرده و با چت‌كردن با مردان غريبه، عكس‌هاي كاملا خصوصي وي را به جاي عكس‌‌هاي خودش در اختيار آنها قرار مي‌دهد. با شكايت اين زن تحقيقات پليس براي كشف راز اين ماجرا آغاز شد و مأموران با بررسي‌هاي تخصصي موفق …

موبنا – شاكي مي‌گفت كه فرد ناشناسي در تلگرام خودش را به جاي او معرفي كرده و با چت‌كردن با مردان غريبه، عكس‌هاي كاملا خصوصي وي را به جاي عكس‌‌هاي خودش در اختيار آنها قرار مي‌دهد. با شكايت اين زن تحقيقات پليس براي كشف راز اين ماجرا آغاز شد و مأموران با بررسي‌هاي تخصصي موفق شدند عامل انتشار عكس‌هاي شاكي را شناسايي كنند. او كسي نبود جز هووي شاكي. زن جوان وقتي دستگير شد، در بازجويي‌ها به سوءاستفاده از عكس‌هاي شاكي اعتراف كرد و گفت:

من و شاكي هووي يكديگر هستيم و از آنجا كه احساس مي‌كردم شوهرم به او بيشتر از من علاقه دارد از وي كينه به دل داشتم و دنبال راهي بودم تا انتقام بگيرم و كاري كنم كه از چشم شوهرم بيفتد. وي ادامه داد: از آنجا كه عكس‌هاي خصوصي هوويم را در اختيار داشتم، عضو تلگرام شدم اما به جاي اسم و عكس‌هاي خودم، از اسم و عكس‌‌هاي هوويم در پروفايلم استفاده كردم.

من در گروه‌هاي مختلف با مردان غريبه چت مي‌كردم و طرح دوستي مي‌ريختم و وقتي مي‌خواستند عكس‌هايم را ببينند، عكس‌هاي هوويم را برايشان مي‌فرستادم. تصور مي‌كردم وقتي شوهرم متوجه اين ماجرا شود، بي‌خيال هوويم مي‌شود و به راحتي مي‌توانم از او انتقام بگيرم اما اشتباه مي‌كردم و خيلي زود دستم رو شد. سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتا خراسان رضوي با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات متهم، براي او قرار قانوني صادر شد و پرونده در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

 منبع: جام نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا