دستگیری وکیل ۳۲ ساله که ۴ دختر ۱۵ ساله را آزار و اذیت کرد (+عکس)

موبنا – بنا بر اعلام پلیس صبح ۱۲ سپتامبر، یک وکیل ۳۲ ساله به نام فرانسوا لزیور، یک دختر ۱۵ ساله را در نزدیکی تقاطع یانگ و اگلینتون مورد آزار و اذیت قرار داد. این اتفاق در ساعت ۸ صبح روی داد. پلیس می‌گوید این حادثه برای همان قربانی در تاریخ ۱۶ سپتامبر تکرار شده …

موبنا – بنا بر اعلام پلیس صبح ۱۲ سپتامبر، یک وکیل ۳۲ ساله به نام فرانسوا لزیور، یک دختر ۱۵ ساله را در نزدیکی تقاطع یانگ و اگلینتون مورد آزار و اذیت قرار داد. این اتفاق در ساعت ۸ صبح روی داد. پلیس می‌گوید این حادثه برای همان قربانی در تاریخ ۱۶ سپتامبر تکرار شده است. این دختر در آن روز، بیرون از ایستگاه متروی اگلینتون ایستاده بود. مت پین‌فولد، افسر پلیس تورنتو در بخش جرائم جنسی می‌گوید: «من فکر نمی‌کنم این حوادث، اتفاقی روی داده باشد. من معتقدم او این دختر را عمدا مورد هدف آزار جنسی قرار داده است.»پلیس می‌گوید: در همان روز حدود ساعت ۱۲:۳۰ بعدازظهر، این مرد به یک دختر ۱۴ ساله نزدیک می‌شود و او را آزار و اذیت می‌کند. این اتفاق نزدیک یک غذاخوری فورت‌کورت روی می‌دهد. در همان روز ساعت ۸:۳۰ دقیقه بعدازظهر، این مرد در ایستگاه متروی بلور-یانگ یک دختر نوجوان ۱۶ ساله را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

پلیس می‌گوید این مرد پس از این حادثه از شلوغی ایستگاه مترو استفاده کرده و می‌گریزد.

آقای پین‌فولد می‌گوید: «این مرد از طریق دوربین‌های شهری شناسایی شد.» پلیس عکس‌های این مرد را در تاریخ ۱۸ سپتامبر منتشر کرد و موفق شد او را ۲۵ سپتامبر دستگیر کند. این مرد به چهار فقره آزار و اذیت جنسی متهم است. او در حال حاضر به قید وثیقه آزاد شده و دادگاه او سوم نوامبر تشکیل می‌شود.

 منبع: رکنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا