گوگل مپ حالا می تواند محلِ قرار بعدی شما را نمایش دهد

موبنا – بر همین اساس، حالا دیگر اپلیکیشن نقشه ی گوگل می تواند به event ها یا وقایعی که داخل تقویم وارد کرده اید دسترسی داشته باشد و در صورت نیاز مسیر رسیدن به محل آنها را در اختیار شما قرار دهد. اگر روی هردو سرویس به شکل همزمان در یک حساب کاربری مشترک وارد شده …

موبنا – بر همین اساس، حالا دیگر اپلیکیشن نقشه ی گوگل می تواند به event ها یا وقایعی که داخل تقویم وارد کرده اید دسترسی داشته باشد و در صورت نیاز مسیر رسیدن به محل آنها را در اختیار شما قرار دهد.

اگر روی هردو سرویس به شکل همزمان در یک حساب کاربری مشترک وارد شده باشید، کافی است در هر event روی گزینه where کلیک کنید تا اپلیکیشن نقشه، آدرس و مسیر دستیابی به آن را برای شما نمایش دهد (البته اگر محل را قبلا در event مشخص کرده باشید).

علاوه بر این در اپلیکیشن نقشه می توانید منوی کناری را باز کرده و گزینه Places و سپس Upcoming را انتخاب کنید، در این صورت، لیستی از محل های بعدی به نمایش در می آید که event مربوط به آنها را در اپلیکیشن نقشه وارد کرده و لازم است در آنها حضور به هم رسانید.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که شرکت ساکن مانتین ویو در بروزرسانی اخیر، میزان تعامل بین Google Maps با اپلیکیشن های Gmail و Google Contacts را هم افزایش داده است.

بر همین اساس حالا اگر برای مثال ایمیل تایید رزرو هتل، پرواز یا رستوران را دریافت کنید، اپلیکیشن نقشه به شکل خودکار آنها را به بخش event ها اضافه می کند و مسیر دستیبابی به محل مورد نظر را هم، در اختیار شما قرار می دهد.

تعامل با Google Contacts هم به این شکل است که این اپلیکیشن آدرس محل زندگی مخاطبان شما را در صورت وجود به Google Maps اضافه می کند تا در صورت نیاز قادر باشید به سادگی با وارد کردن نام هریک در اپلیکیشن نقشه، آدرس شخص و مسیر دستیابی به آن را مشاهده نمایید.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا