پاناسونیک باتری منعطف لیتیومی ساخت

موبنا، رضا خواجه‌وند – این باتری به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند در انواع فاوری‌های پوشیدنی یا محصولات الکترونیکی جدید مورد استفاده قرار بگیرد و ضخامت آن ۰.۵۵ میلیمتر گزارش شده است. به گفته پاناسونیک، این باتری انعطاف‌پذیر قابل شارژ می‌تواند به راحتی خم یا پیچیده شود و سازمان استاندارد ژاپن نیز استفاده از …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این باتری به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند در انواع فاوری‌های پوشیدنی یا محصولات الکترونیکی جدید مورد استفاده قرار بگیرد و ضخامت آن ۰.۵۵ میلیمتر گزارش شده است.

به گفته پاناسونیک، این باتری انعطاف‌پذیر قابل شارژ می‌تواند به راحتی خم یا پیچیده شود و سازمان استاندارد ژاپن نیز استفاده از آن را در نسل جدید محصولات الکترونیکی تایید کرده است. این سازمان گزارش داده است که نسل جدید کارت‌های الکترونیکی هوشمند می‌توانند از آن استفاده کنند.

panasonic-battery-1

باتری جدید با شعاع ۴۰ میلیمتر در خنگام خم شدن، و مثبت و منفی ۱۵ درجه/۸۵ میلیمتر در هنگام پیچیده شدن ساخته شده است. نکته جالب این است که اگر باتری مذکور بارها و بارها خم شود، هیچ مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود و قابلیت‌های خود را از دست نمی‌دهد.

شرکت ژاپنی پاناسونیک همچنین گزارش داد ایمنی باتری جدید آنها به قدری زیاد است که می‌توان از آن در دستگاه‌های هوشمندی که به بدن انسان متصل می‌شوند از جمله لباس‌ها یا مچبندهای هوشمند‌ استفاده کرد.

بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است باتری انعطاف‌پذیر پاناسونیک نخستین بار اکتبر امسال به صورت گسترده وارد بازار جهانی شود. پاناسونیک این باتری را برای دستگاه‌های مرتبط با اینترنت اشیا مناسب می‌داند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا