آتش‌سوزی این بار گریبانگیر آيفون ۷ شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – آخرین گوشی‌های عرضه شده از سوی اپل آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus نام دارد و تصاویری که روز گذشته در شبکه اجتماعی Reddit به اشتراک گذاشته شده است، آتش گرفتن یک دستگاه گشی هوشمند آیفون ۷ را نشان می‌دهد. یکی از مشترکان این شبکه اجتماعی که خود را با نام …

موبنا، رضا خواجه‌وند – آخرین گوشی‌های عرضه شده از سوی اپل آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus نام دارد و تصاویری که روز گذشته در شبکه اجتماعی Reddit به اشتراک گذاشته شده است، آتش گرفتن یک دستگاه گشی هوشمند آیفون ۷ را نشان می‌دهد.

یکی از مشترکان این شبکه اجتماعی که خود را با نام kroopthesnoop توضیح داد گوشی هوشمند آیفون ۷ با بدنه مشکی مات را دیروز خریداری کرد و پیش از آنکه دستگاه به خانه برسد، آتش گرفت. در تصاویر منتشر شده مشخص شد آتش‌سوزی آیفون ۷ به شدت آتش‌سوزی Galaxy Note 7 سامسونگ صورت گرفته است.

exploded-iphone-7-1

هنوز جزییات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. ولی kroopthesnoop در پاسخ به خبرنگاران روی صفحه اجتماعی خود گفت: «من به درستی مطمئن نیست، ولی به نظرم می‌رسد این آتش‌سوزی به دلیل مشکلاتی پیش آمد که بین کارخانه تا محل فروش دستگاه رخ داد».

این گوشی در حالی منفجر شد که داخل جعبه بود و به همین خاطر محتویات جعبه آن هم سوخت. شرکت اپل هنوز هیچ توضیحی در این باره نداده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا