آیفون بعدی با بدنه کاملا شیشه‌ای و قاب فولادی عرضه می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – او اظهار داشت آیفونی که سال آینده روانه بازار می‌شود، پس از گذشت چندین سال سرانجام یک تغییر کلی در بخش طراحی را در اختیار می‌گیرد، شیشه آن در قسمت پشت و جلو به صورت کاملا ضدخش ساخته شده است و بدنه پرقدرت از جنس فولاد ضدزنگ دارد. هم‌اکنون گوشی هوشمند …

موبنا، رضا خواجه‌وند – او اظهار داشت آیفونی که سال آینده روانه بازار می‌شود، پس از گذشت چندین سال سرانجام یک تغییر کلی در بخش طراحی را در اختیار می‌گیرد، شیشه آن در قسمت پشت و جلو به صورت کاملا ضدخش ساخته شده است و بدنه پرقدرت از جنس فولاد ضدزنگ دارد.

هم‌اکنون گوشی هوشمند آیفون ۷ و ۷ Plus روانه بازار شده است و با توجه به اینکه از نظر ظاهری تفاوت چندانی با آیفون ۶s ندارد، کاربران انگیزه کافی را برای خرید آن ندارند. از ابتدای سال جاری پیش‌بینی شده بود آیفون ۷ فروش بالایی نخواهد داشت و هم‌اکنون این گمانه‌زنی‌ها تا اندازه‌ای درست بوده است.

iphone-7s-2

به هر حال،‌ تحلیلگر برتر مرکز KGI بر این باور است که آیفون بعدی با تغییرات قابل ملاحظه در بخش طراحی می‌توانند محبوبیت بیشتری بین کاربران جهانی داشته باشد. ساخت همه بخش‌های بدنه این گوشی هوشمند از جنس شیشه از نظر فنی غیرممکن است و به همین خاطر اپل برای آن یک قاب فلزی در نظر گرفته است.

شرکت اپل تصمیم دارد در این مدل از گوشی هوشمند خود آلومینیوم را کنار بگذارد و در عوض از فولاد ضدزنگ استفاده کند.

این اتفاق قیمت آیفون جدید را اندکی بالاتر می‌برد، ولی باعث افزایش استحکام و زیبایی دستگاه می‌شود. بر این اساس پیش‌بینی شده است بدنه هر دو مدل ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون جدید  در قسمت پشت و جلو از جنس شیشه ساخته شود و قاب اصلی آن فولادی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا