بلک‌بری امتیاز صفحه‌کلید QWERTY خود را واگذار می‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری بر اساس ضوابطی که تعریف کرد، طی چند سال گذشته امتیاز تولید تعداد محدودی گوشی هوشمند در برندهای دیگر تحت لیسانس صفحه‌کلید بلک‌بری را صادر کرد. ولی این شرکت کانادای طی چند سال گذشته محبوبیت خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند از دست داد و چِن …

موبنا، رضا خواجه‌وند – «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری بر اساس ضوابطی که تعریف کرد، طی چند سال گذشته امتیاز تولید تعداد محدودی گوشی هوشمند در برندهای دیگر تحت لیسانس صفحه‌کلید بلک‌بری را صادر کرد.

ولی این شرکت کانادای طی چند سال گذشته محبوبیت خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند از دست داد و چِن در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد بهترین، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی که در تاریخ فعالیت‌های شرکت او ساخته شد Bold 9900 نام داشت و البته پس از آن گوشی Curve و Passport بلک‌بری بسیار محبوب شود.

blackberry-qwerty-2

برای آن دسته از کاربرانی که علاقه زیادی به صفحه‌کلید سخت‌افزاری بلک‌بری دارند، «جان چِن» خبرهای خوبی منتشر کرد و توضیح داد این افراد از این پس می‌توانند صفحه کلید بلکبری را در گوشی‌های ساخته شده در دیگر شرکت‌ها هم مورد استفاده قرار دهند.

شرکت بلک‌بری تصمیم گرفته است امتیاز صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY خود را به دیگر برندهای فعال در عرصه جهانی گوشی‌های هوشمند واگذار کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا